Знати це, перш ніж платити за преміум економ


Опубликованно 06.12.2017 01:28

Знати це, перш ніж платити за преміум економ

найбільшу увагу в ці дні-це Преміум-економ.

Преміум взяв дріжджах в останні роки, як я виявив, що на недавній міжнародній поїздки, коли, так незручно з грудкою бізнес ліжку, я знайшов Вільне місце в "Преміум" і спав всю дорогу додому.

Преміум-це крок вгору від класу велику рогату худобу економіки, але не вимагає верхнього доларів бізнес — і таким чином, це протягом легше досягти по флаєру, яким необхідно додаткове простір.

“Очевидно, премія викликала інтерес з aussie мандрівників на байдарках.ком.ау, ми бачили збільшення на 37% порівняно з минулим роком для пошуків преміум-класу," старший директор kayak Емі Вей говорить.

Серед усіх обіцянок більше сидінь, більше місця для ніг, невеликі котеджі, краще харчування, додаткова камера, в реальності не все Преміум-пропозиції однаково корисні.

Отже, ми поставили шість місць преміум-класу для тест, щоб побачити, що стоїть додаткових доларів, і де угоди можуть бути знайдені.

Завжди перевіряйте заздалегідь тарифи для великих угод, або використовуючи окуляри, щоб модернізувати знижує вартість.

"КВАНТАС"

Факти: Висота — 96,5 см, Ширина — 49.5 — 58см, Напівлежати — 22,8 см

Преміум-економ-класі на Боїнг 787 Dreamliner є гра-чейнджер. Фото: Квантас

Компанія qantas нещодавно взяв премію миру за версією skytrax Авіакомпанія за кращий Преміум-економ, збиваючи повітря Нова Зеландія зі своєї висоти. Там просто таке відчуття, що весь простір цього салону, а також сидіння, які на новий Dreamliner є майже 60см в поперечнику.

З чотирьох рядків у конфігурації 2-3-2, це також означає, що є менше місця в ряду, ніж в економіці. Це зрозуміло з моменту, коли ви сідаєте, ви зробили великий крок вперед.

Товщі подушка сидіння робить затишніше їздити, відкидаються краплі відходити на задній план, щоб створити спокійний стан, а м'який підголівник дозволяє голову, щоб по-справжньому зануритися в нього. Товсте ковдру завершує затишній обстановці.

Є також добавки попередньо зніми напої, вишукане меню і великий екран, щоб дивитися всі ці фільми.

Розкіш приходить на ціну — Сідней в Ла-Преміум повернення становить близько $5110, і економіку близько $1200. Мельбурн в Лондон Преміум повернення складає $4000, з економіки близько $1300.

Вирок: "Квантас" преміум-класу є те, що бізнес був.

ДІВИ АВСТРАЛІЯ

Факти: Висота — 104см, Ширина — 49,5 см, Напівлежати — 22,8 см

Приходять для ніг, слідкуйте за самообслуговування комора. Картина: Діва Австралія

Діви Австралії встановили високу планку минулого року зі своїм новим класом, із збільшеним простором для ніг і меншою кількістю місць. Це вже охрестили "бізнес-Лайт", і це не важко зрозуміти, чому, як Virgin пропонує майже на 10 см більше місця для ніг, ніж qantas і в невеликому салоні.

А довжина дійсно чудовим, Ширина-сюрприз з конфігурацією 2-4-2, так там чотири людини на Близькому. На підлокітник між сидіннями такої ж ширини, як і економіка, так що ви можете очікувати аналогічних лікоть битви за підлокітник.

Ребристі Гостинний забезпечує м'яку посадку, з товстим підголовником, який складається для безпечного подушки голову. Коли витягував, все, що простір для ніг означає, що є багато місця, щоб потрапити в розслаблюючу позицію.

Страви на бізнес-клас, посуд, є кава і ніхто не буде скаржитися на захмарні коктейльне меню. Самообслуговування комора дозволяє попиваючи і закушуючи протягом усього польоту.

Мельбурн в Ла-Преміум становить близько $3000, порівняно з економіки на рівні близько $1670.

Вирок: довгий, розумний і гладкий, але просто тримати лікті.

ПОВІТРЯ НОВА ЗЕЛАНДІЯ

Факти: Висота — 104см, Ширина — 49см, Напівлежати — 22,8 см

Подвійні підлокітники в повітрі Нової Зеландії преміум-економ-клас може вирішити раз і назавжди лікті трясовині.

КІВІ встановив високу планку в останні роки, завоювавши багато версією skytrax премії і нагороди, але його рік вийшла на друге місце з qantas. Але остаточна оцінка повинна бути жорсткою!

Шкіряне сидіння пропонує крісло досвідом, що ви в нього занурюєтеся, і великому куту нахилу збільшує зручний досвід. У 12.7 см подвійні підлокітники між кріслами роблять різниці, що дозволяє кожному пасажиру мати свій власний простір.

В обідньому меню-це великий крок і Винна карта в порядку, але що робить цей виділитися екіпаж, з доброзичливим тоном, що не зверху.

Де повітря NZ має всі решта-це вартість. Брисбана у Сан-Франциско в "Преміум" становить близько $2550, з економіки близько $1350. Навіть з пересадкою через Окленд, це набагато дешевше.

Вердикт: якщо простір і комфорт за доступною ціною-це ваша справа, піти з КІВІ.

КАТЭЙ ПАСИФІК

Факти: Висота — 96см, Ширина 49,5 см, Відкидаються — 20см

Катэй Пасифік Преміум-Економ-клас пропонує більше 20 спеціальних страв для людей з дієтичними уподобаннями і найкраще, дійсно хороша їжа.

Його суворий зелена колірна гама може бути важко на око, але в салоні преміум-класу-переможець у конфігурації 2-3-2, так що там менше народу, ніж інші.

Фактор комфорту сидіння хороші, з додатковою підкладкою забезпечують легке місце, щоб влаштуватися в, і подвійні підлокітники означає, що кожен отримує достатньо рукою простір.

Їжа-це бізнес-рівень їжі і дуже смачно, але цілком ввічливий екіпаж Катай, що не видатний. У поєднанні з додатковим простором, обслуговування, де ви можете відчути різницю.

З Сіднея в Гонконг преміум-класу становить близько $4290, в той час як економіка становить $2350. Мельбурн в Лондон "Преміум" становить близько 3950 доларів, а економіка становить $2400.

Вердикт: простір і обслуговування в хорошій формі, але це не завжди легко бути зеленим.

Єва

Факти: Висота — 96,5 см, Ширина — 49,5 см

Преміум Економ клас на b777 Ева повітря. Тік, тік, тік. Зображення: Єва Повітря

В даний час в Брісбені-це єдине місто Австралії тайванська Єва на літак летить, і Premium доступна тільки для поїздок від своїх азіатських портів. Але якщо дивитися на угоду Преміум Інтернет для дальніх поїздок з Азії, Єва варто подивитися.

Єва премія велика кабіна на 56 місць, так це дійсно бути включена, але місця просторі і зручні, їжа хороша, і прекрасне обслуговування. Чому це заслуговує на увагу-це відмінний Преміум пропозиції з Азії, начебто Бангкока в Лондоні на позначці $1900 або Тайбей в Нью-Йорку за $2150.

Вердикт: змішання носіїв при підключенні в Азії можна торгуватися.

ЛЮФТГАНЗА

Факти: Висота — 96,5 см, Ширина — 48 см, Відкидаються — 20см, місцями — 21 — 28см

Авіакомпанія Lufthansa більше не полетить в Австралії, і його чудовий Преміум-економ-пропозиція робить, що справжня ганьба.

"Як шкода, що Люфтганза не літає в Австралії", - була моя перша думка після заселення в Преміум-сидіння з Дубая в Мюнхен. Правда, немає окремій каюті з преміум передні ряди економіку, але є велика різниця у рівні їжа, обслуговування і місце, що забезпечувало комфорт на всьому шляху.

Але це влітає в копієчку — Люфтганза з Сінгапуру у Франкфурт становить близько 2700$, з економіки на $1500.

Вердикт: Люфтганза, повернутися в Австралію — цей Преміум варто оновлення.

* Всі ціни вказані в обидва кінці в той же період на початку лютого 2018 року.



Категория: Туризм