Як боротися з незручним рейсом моменти


Опубликованно 12.11.2017 02:02

Як боротися з незручним рейсом моменти

Але під час польоту, як у звичайному суспільстві, етикет належить, і, можливо, порушуючи деякі правила.

З пропуском рядків для обміну підлокітники, ось як виправити скандальної поведінки.

ПРАВИЛО 1: ОБМІН ПІДЛОКІТНИК

Якщо ви коли-небудь були в мовчазній битві з людиною, поряд з вами за контроль над загальним підлокітник на літаку, ви оціните цей ради від експертів подорожей етикет Крістін Фрага, директор департаменту операцій на каліфорнійській Елейн підприємств Суонн.

"Коли справа доходить до підлокітників, це один підлокітник на пасажира", - сказала вона.

“Зазвичай в підлокітник, що ваші ЗМІ та електричними розетками буде той, який ви використовуєте. Якщо ви вільно говорите на своєму місці-друже, у нас розмова коротка і компроміс з ними. Два ліктя може використовувати один підлокітник краще, ніж дві руки".

Це неприємно.

ПРАВИЛО 2: НАПІВЛЕЖАЧИ

Напівлежачи ваше місце, найбільш обговорюване питання етикет подорожі там. Деякі люди розглядають це як їх право, а інші бачать в ній дуже грубо.

Фахівець в області етикету Кортні Fadler говорить: “Якщо ви знаходитесь на дуже тривалий крос-кантрі або міжнародний рейс, найкраще правило етикету свідчить не відкидаються своє місце.

“Існує дуже мало місця для ніг, і спинки сидінь просто бере, що набагато більше від людини позаду вас. Якщо ви знаходитесь на тривалий переліт і буде лежаче місце для сну або в іншому випадку, переконайтеся, що Ви людина не поїли свою вечерю на стіл тацю, перш ніж відкинутися.

"Ви можете навіть прийняти, що додатковий крок розгляду, і запитайте їх, якщо це нормально, якщо ви відкидаються своє місце на деякий час."

ПРАВИЛО 3: ВИРІЗУВАННЯ ЛІНІЇ, ЯКЩО ВИ ЗАПІЗНИЛИСЯ

Ви спізнюєтеся на свій рейс (або з'єднання), а там величезна черга в аеропорту безпека/митниця. Ви ніколи не будете робити це. Що ви робите? Ви повинні чемно чекати в черзі і пропустив свій рейс? Прошу людей перед Вами, щоб ви скоротили?

Я бачу два хороші варіанти: віддатися на милість людей перед вами, просячи їх, щоб дозволити вам йти вперед, так що ви можете зробити свій рейс (я бачила як це відбувалося багато разів, і пасажири рідко кажу " ні " ввічливою і прохання); або Знайти працівника аеропорту пояснити ситуацію теж — вони, як правило, допомогти вам перейти лінію, щоб зробити ваш переліт.

Але не ріжте без поважної причини ... і гарне пояснення для ваших попутників.

Найкраще не просто баржа в очах у всіх.

ПРАВИЛО 4: ЗАМІНА СИДІНЬ НА ЛІТАК

Це моральна дилема, коли хтось просить Вас пересісти на літак, так що вони можуть сидіти поруч зі своїм супутником, особливо якщо ви ретельно вибраний (або, можливо, додатково заплатили За) на ваше місце

Моя думка: людина, що задає для підкачки повинен відмовлятися від кращого місця для сидіння гірше — наприклад, якщо вони знаходяться у сидінні біля вікна, пропозиція повинна бути перемикання з ким-то в середині. Таким чином, кожен виграє. Якщо це неможливо, попросіть стюардесу допомогти. Він або вона, сподіваюся, зможе змінити кілька людей, щоб зробити всіх щасливими.

ПРАВИЛО 5: БАЛАКУЧИЙ КРІСЛО-МАТ

З нетерпінням чекаємо спокійного польоту, так що ви можете подрімати або почитати книгу, але людина поруч з вами є інші плани? Дотримуйтесь цих порад від Емілі пост Інституту.

"Якщо Ви не можете вибрати вашому середовищі, створити свій власний" інститут радить.

“Покласти око тіні для відпочинку, а також використовувати навушники для прослуховування музики або фільмів (у терміналі або на літаку), або затички для вух, щоб блокувати небажані розмови.

"Якщо ваше крісло-мат не перестане спілкуватися з тобою, посміхатися і говорити, 'добре, це було добре говорить з вами. Я збираюся прочитати трохи'".

Ця стаття спочатку з'явилася на SmarterTravel.



Категория: Туризм