Що це дійсно потрібно, щоб стати стюардесою
Опубликованно 03.11.2017 00:38
Але авіакомпанія Delta дав нам зрозуміти, як важко навіть отримати роботу в першу чергу.
Перевізник, який шукає 1000 новобранців в 2018 році, нещодавно запустила нову серію на YouTube, який забезпечує закулісний погляд на те, що це бере, щоб стати членом екіпажу.
Серіал під назвою "заробляти наші Крила", наступні п'ять новобранців, як вони терплять жорстку Дельта-вісім-тижнева програма навчання в штаб-квартирі авіакомпанії в Атланту.
Дельта каже, в 2016 році, масивний 150,000 заявників в управлінні, всього за 1200 бажаний допоміжних функцій польоту.
Це означає, що менше одного відсотка заявників отримали завдання — і на основі цих шансів, то легше потрапити до престижних університетів Ліги плюща, такі як Гарвард, Університет, ніж стати Дельта стюардеса, претензій авіакомпанії.
"Немає ніяких сумнівів, що ми наймаємо кращих з кращих, тому що калібр людей, охочих працювати на нашу велику авіакомпанії є першосортних," Дельта-старший віце-президент з питань обслуговування на борту, Ausband Елісон, і сказав.
"Вони бачать, що те, що робить Дельта-іншому наш народ і унікальна культура, які ми поділяємо разом, і вони хочуть бути частиною команди-переможця".
У серіалі, який можна подивитися на YouTube, сподіваюся hosties перевірені на все, починаючи від реанімації та представляючи в польоті харчування певним чином, через
гасіння реальних пожеж та проведення евакуації води.
Але режим виснажливих тренувань Дельта не жорсткіше, ніж в інших авіакомпаній, у тому числі в Австралії власний літаючий Кенгуру.
За лаштунками концертного майданчика qantas підготовки бортпровідників.
"Квантас" ставить своєю стажистів бортпровідників через інтенсивний семитижневий курс, з яких три з половиною тижні складаються з аварійних процедур для підготовки, Втеча звіту.
Що включає в себе евакуація на плоту в басейні для імітації несподіваного порятунку на воді. Мета полягає в тому, щоб отримати пасажирів з літака менше ніж за 90 секунд, використовуючи половину виходів.
Особливо жорстку частину проблеми-це "тестовий заплив", в якій призовники повинні піднятися з басейну на плоту носити мокрий, важкий одяг.
“Це майже мілітаристської підготовки. У нас є інструктори з військово-морського флоту, армії і пожежників," тренер Джордж Farmakidis сказав бігти. "Деякі не зробити це через навчання".
Пройти тільки один раз новобранців порядок дій у надзвичайній ситуації, як це вони можуть перейти на "навчання сервіс", такі як їжа і вино.
Є набагато більше роботи, ніж їжа і вино.
І навіть коли вони отримують роботу, це не для навчання.
Нинішній екіпаж авіакомпанії qantas салоні повинні робити теоретичний іспит кожні півроку і здавати практичний іспит раз в рік.
"Якщо вони не володіють, вони не можуть літати", - сказав Farmakidis.
Qantas для пасажирів бортпровідники повинні бути принаймні 18 років і мати зріст від 163см і 1983 років (на QantasLink рейси, мінімальна висота-158 см).
Інші вимоги до роботи включають необхідності вміти плавати 50 метрів, повністю одягнений, без сторонньої допомоги, товкти воду в ступі протягом трьох хвилин, і підняти 28кг вікна літака вийти.
Категория: Туризм