Якщо співробітник Діснейленду говорить вам це, вони не люблять вас
Опубликованно 20.10.2017 00:10
Скажена батьків найбільший головний біль для співробітників парків, відомий як "акторів".
Але суворі правила, що забороняють будь-який вид негативу перед клієнтами означає, що у них зв'язані руки, коли стикаються з дива оцінки.
Так що співробітникам доводилося бути креативними, придумувати геніальні слогани, які звучать ласкаво, але насправді повний отрути.
Так що якщо ви коли-небудь чули пропозицію співробітника Дісней вас на прощання зі словами: "є чарівний день Дісней", знаю, що ви зробили щось серйозно не так.
В Disney кажуть, що це код для "F*** геть".
Фраза була виявлена в ході АМА на Реддите, коли хтось-то сказав: "я працював в рекламному агентстві Діснея протягом трьох років і у нас були деякі актори говорять нам, що це означає". Позов також був підтверджений двома колишніми тема співробітників парку, який прокоментував потік.
Якщо ви коли-небудь сказали "є чарівний день Діснея", ви грубите.
Але це не єдина фраза, яку Ви не хочете почути про тебе хоч і в парках,. Якщо працівник не відноситься до вас, як клієнта, ви, ймовірно, на шмон.
Чарльз Харріс, колишній співробітник Діснея в 1990-х роках заявив на quora: “Дісней немає клієнтів, у них оцінки і акторський склад не навчений і не звернутися до кого-то в якості клієнта.
"Проте в одному гучному місці, де крадіжка була трохи більш поширеними, поданих учасниками буде використовувати термін "клієнт" при розмові з одним акторського складу, якщо вони відчували, що хтось щось і не попередити інших осіб, які можуть підслухати ця розмова."
Нещодавно було також встановлено, що будь-які представники громадськості називають "заповітні гості" зовсім не.
Якщо ви чули ці слова в одному з парків, то це може бути час, щоб подивитися на вашу поведінку.
Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і була перевидана з дозволу.
Категория: Туризм