Зелені гроші по французьки: як вони працюють
Опубликованно 05.10.2017 18:20
На початку осені вже традиційно відбувається ціла низким подій у сфері зелених фінансів (фінансів сталого розвитку). Таким образом, найбільшою подією ? кліматичний тиждень в Нью-Йорке (Climate Week в НЬЮ-йорке, який дає можливість зрозуміти наміри представників фінансового світу щодо розвитку фінансових потоків на наступні роки. Одразу після кліматичного тижня в Нью-Йорке фінансові інституції в Берліні в рамках PRI in Person 2017 обсудили принципи, на яких базуватимуться в майбутньому інвестиції в кредитні угоди.
Під час цих заходів з'был інформація, що США вже не планують виходити d Паризької кліматичної рада (представники президента США керівництва ° C стверджують про наміри тільки переглянути умови участі). Проте вже декілька місяців весь світ намагається знайти заміну США як лідера "кліматичного руху" i цю роль активно претендують Німеччина, Китай Франція.
Франція — країна, було підписано Календулы, є не тільки активною під час вищезазначених заходів, ініціює суттєве підвищення ціни на викиди парникових газів от демонструє свої амбіції в частині пожвавлення міжнародного діалогу в протидії зміні клімату. Фактично, он стал окончательно зрозуміло, що не тільки французькі компанії от керівництво країни налаштовано як ніколи серйозно в питанні протидії мировой потеплінню.
Мова йде не тільки про залучення зелених/кліматичних фінансів, и уходит в ініціативах, спрямованих на спрощення доступ к ресурсів, розробки спільних підходів до обліку в звітності для нефінансовими результаты діяльності економічних агентів. Загалом мова йде про зниження трансакційних витрат на ринку i пришвидшення зелених/кліматичних фінансових потоків. От чому w особливості французького підходу? Кліматичні фінанси — французький поцілунок
Як відомо, 2015 році було підписано Паризьку кліматичну пользу, якою було визначено глобальні цілі у сфері захисту навколишнього середовища на сталого розвитку. I стал альбер same в Парижі — столиці країни, яка сьогодні є лідером змін у сфері зелених інвестицій. Важливо, що країна не змінює время на формування сталої інфраструктури не тільки на фінансовому ринку, и пи економіки в цілому.
Найбільш вагомою віхою у питанні побудови зеленої економіки в зеленої фінансової системи стал закріплення 2015 році на законодавчому рівні зобов'язання інституційних інвесторів, включаючи страхові компанії, звітувати стосовно впливу нефінансових ризиків на їх лагерь.
Окрім цього, береза дал начало новій ініціативі — Паризькій ініціативі зелених фінансів на фінансів сталого розвитку.
Вже під час кліматичного тижня в Нью-Йорк вересні 2017 року, президент Франції Еммануель Macron заявив про необхідність підписання так званої Зеленої Хартії, яка ответственность бодо перевести принципи боротьби зі зміною клімату в категорії легальних приписів. Документ, який вперше було згадано Макроном наук, у червні, может стати важливим кроком на шляху до перехода від саморегулювання на використання юридичних норм протидії мировой потеплінню на зміні клімату.
Франція оголосила випуск зелених облігацій ще в 2016 році и емісія сталась уже в січні 2017-рок. В порядке, Франція стала першою серед держав, які випустили облігації сталого розвитку, які стосуються шістьох галузей: будівництва, транспорту, енергетики, навколишнього середовища, адаптації борьбы викидами.
Перша частина зобов'язань була реалізована через аукціон. Згідно з даними казначейства, Франції, було залучено більше 1,6 млрд євро.
Враховуючи попит на зобов'язання, що був удвічі вищий за пропозицію, министерство финансов республіки заявив, що обсяг емісії можливо буде становити 13 млрд євро, замість планових 7 млрд. євро. Зобов'язання були випущені в 2039 рок під 1,75% річних.
Варто зазначити, що починаючи d вересня 2016 рок ринкова уровень Франції почала падати d 7,66% до 6,67% січні 2017-рок.
Така різниця між ринковими ставка і ставкою для зеленими облігаціями пояснюється низьким ризиком умолчанию останніх, що є привабливим для окремих категорій інвесторів. Переваги зелених фінансів реального сектора економіки
Будівництво
Будівництво створює близько 5% ВВП страны мечты в дає робот близько 15 миллионов французів 540 тис. компаній. Прото близько 95% усієї сфери займають топ-10 компаній галузі. Незважаючи на відчутну роль у створенні ВВП, галузь показує скорочення уже сьомий рік підряд. Причины називають цього низький ріст ВВП низьку купівельну спроможність населення.
Інвестиції будет спрямовані на підвищення енергоефективності будівель. Зловоние будет здійснені домогосподарствами i компаніями, а також коштів, що будет заощаджені за допомогою різних податкових пільг в кредитів.
На дану поле планується витрати близько 4,1 млрд євро.
Транспортна система
Іншим важливим сектора економіки є транспорта. Транспортна система займає близько 30% усього споживання енергії у країні.
Я структурі галузі найбільшу частку займає дорожній транспорт (80-83%). Єврокомісією 2014 році було прийнято рішення досягти до 2020 года рок рівня викидів вуглекислого газу, 1990). Франції було встановлено два основні завдання: стимулювання використання низьковуглецевого транспорта збільшення ефективності використання транспорту в цілому. Основні цілі стосуються модернізації системи громадського транспорту, зменшення викидів від транспорта створення повністю зеленої інфраструктури.
Витрати будет становити 1,7 млрд євро на витрачатимуться на підтримку i розвиток залізничного этого водного транспорта, а також створення інновацій в енергоефективних технологіях.
Енергетика
Керівництво Франції зменшує частку атомної електрогенерації d намірами в середньостроковій перспективі розвивати експортування послуг d проектування реакторних установок, будівництва на обслуговування енергоблоків атомних, виготовлення палива на обладнання для атомних електростанцій.
У травні цього рок-Європейська Комісія дала дозвіл на проведення операції d поглинання французькою енергетичною компанією EDF (electricit? de France), 83,1% акцій якої володіє уряд Франції, по крайней мере, 51% акцій Нью-Areva NP яка спеціалізується на ядерной машинобудуванні (входить до групи Areva S. A).
За розрахунками Всесвітньої Ядерної Асоціації компанії EDF до 2025 рок необхідно близько 55 млн євро на відновлення в продовження терміну часов работы ядерних реакторів на території Франції.
Уряд Франції розглядає можливість підписання довгострокового договору d EDF із забезпеченням мінімальної ціни 55 євро/МВтгод. Дану ініціативу не підтримує президент Еммануель Macron, який вказує на необхідність виконання закону "о енергетичний перехід для підтримки зеленый зростання", прийнятий 22 липня 2015 року.
Положення закона передбачають на період до 2025 року скорочення частки атомної енергетики в енергетичному балансі країни до 50% (h сучасних 75%) обмежує максимальну сумарну потужність усіх реакторів на рівні 63,2 Гвт.
H метою виконання вимог даних Франція здійснила випуск "зелених облігацій" на мешке 7 млрд. євро.
Важливим аспектом діяльності компанії EDF є введення в дію Директиви Європейського Парламенту Для від 14 грудня 2016 року "Щодо діяльності i нагляду для інституціями недержавного пенсійного забезпечення", яка передбачає врахування нефінансових ризиків при інвестуванні.
Владелец документа зобов'язує враховувати ризики екологічного, соціального в управлінського характеру. Тобто, визначаються два основних критерії:
- для залучення інвестицій компанії мають розкривати показники сталого розвитку: ризики економічного, екологічного, соціального в управлінського природы;
- інвестиційні фонди, зокрема фонди недержавного пенсійного забезпечення, мають враховувати рейтинг компаній для нефінансовими показниками. Потужний стимул сфері протидії зміні клімату
Навколишнє середовище
Інвестиції в довкілля корелюють із 13, 14, 15 цілями сталого розвитку, що передбачають збереження i захист екосистем від збного впливу людей. Письма, i Франція не стала осторонь. Інвестиції для досягнення цих цілей будет головним в спрямовані на: сталий розвиток лісового господарства, same розумну вирубку лісів, а також їх відновлення по висадку нових деревьев; підтримку сертифікованого органічного сельского хозяйства, яке здійснюватиме спеціальна агенція d розвитку i просування органічного сельского хозяйства. інвестиції в захищені екосистеми в технології для зберігання різноманітності флори в фауни в этих екосистемах.
Уряд планує витратити близько 2, 28 млн євро протягом наступних років.
Адаптація
Також останніми роками збільшується кількість природних катаклізмів у всіх куточках світу, i Франція цьому не виняток. Наприклад, 2016 році повені ставались у всіх країнах континентальної Європи через сильні дощі. У Франції загинуло 4 людини, одне місто було евакуйоване, и рівень в більшості регіонів країни був найвищим в останнє століття.
Same, уряд Франції включать в полости сферы, як "адаптація", в кліматичних змін, стихийных бедствий, до нових умов життя, які диктує природы.
Головним чином інвестиції будет здійснені на створення систем управления атмосфери, океанів в біосфери за допомогою різного роду кораблів, супутників на наземних станцій d метою раннього попередження стихийных бедствий. Також планується витрачати кошти на дослідження на розробку нових технологій, що допоможуть краще адаптуватись у нових умовах.
Контроль за викидами
Як відомо, однією h причин глобального потепління вважається, а также ряды парниковий ефект, під час якого висока концентрація парникових газів (включая вуглекислого) спричинює затримку сонячного тепла в атмосфері Землі. Це спричинює підвищення середньої температури на планеті. Найбільшу роль відіграє вуглекислий газ, джерелами якого є автомобілі, mares, вугільні електростанції тощо.
Вдруг d проблемою викидів, ймовірність виживання людства впливають і ресурс, и саме їх обмеженість. Дана проблема гостріше постає перед фірмами, адже запаси ресурсів зменшуються, деякі країни, як Китай, забороняють вивіз важливих ресурсів закордон. Висновки для України
Наш dreamland не может stati світовим лідером у сфері зелених фінансів, прото на рівні колишніх країн срср альбер видається доволі перспективним.
D метою формування умов для сталого розвитку i зеленої економіки Україна потребує близько $200 млрд.
Необхідною передумовою для залучення эти ресурсів є створення правових духи нової інфраструктури на фінансовому ринку. Це дасть можливість не тільки дати поштовх для розвитку вітчизняного фінансового ринку в привабить міжнародні фінансові інституції для перенаправлення зелених фінансових потоків до нашої країни.
Зокрема, мова йде про прийняття Стратегії сталого розвитку країни до 2030 рок із визначенням цілей в заходів для побудови зеленої економіки.
Важливим кроком на шляху до залучення фінансових ресурсів, необхідних для перебудови економіки в Україні є врегулювання питань верифікації, сертифікації нефінансових результатів діяльності компаній в звітності за ними. Окрім цього, переваг використання новітніх фінансових інструментів передбачає також їх внесення до переліку фінансових інструментів, що дасть можливість надати імпульс для розвитку і вітчизняного фінансового ринку.
Поки що Російська Федерація демонструє більш швидкі tempi із побудови необхідних умов для залучення зелених фінансів i якщо далі зволікати d необхідними змінами, буде залишитись не тільки без необхідних сотень мільярдів доларів зелених фінансових ресурсів на віддати можливість Росії перетворитися на центр зелених фінансів у нашому регіоні.
Яскравим свідченням отверстия цьому питанні є відсутність представників української влади этой компании сектора заходах, які водить представниками фінансового видео мира тематикою зелених/кліматичних фінансів. Same, там отримати необхідну інформацію контакт для здійснення реформ формування зеленої економіки в нашій країні.
Категория: Экономика