PR для малого та середнього бізнесу: Як і навіщо піарити невелику компанію


Опубликованно 03.10.2017 23:40

PR для малого та середнього бізнесу: Як і навіщо піарити невелику компанію

PR — абревіатура связей с общественностью, "зв"язки h громадськістю". Інколи піар плутають ч рекламою, але це різні rech і. Реклама переконує глядача купити продукт, піар же дає информации о состоянии, на основі якої користувач сам зможе оцінити компанію. Простий Приклад. "Trip mydream — найкращий servis, незамінний планування для подорожей" — цена-реклама. "Інструкція "Як зібрати валізу і нічого не забути" vid редактор трип mydream" ось піар. Для danimi Fast Company, коефіцієнт конверсії PR матеріалу 10-50 разів вищий, ніж у рекламного. Для чого піарити малий та встреча середній

Піар часто вважають інструментом большой корпорацій. Власники малого та середнього бізнесу даже не розглядаюють можливість побудувати зв"язки h громадськістю. І Дарма. PR дозволяє встановити контакт з аудиторією, показати їй свій характер. Це шанс сформувати спільноту людей, которые розділяють ваші цінності, збудувати бренда. Ви просто не имеют шукаєте нових клієнтів и збираєте лояльну аудиторію, Як буде розуміти, купує товар sama. Такие клієнтів простіше утримувати, часто имеют вищий середній чек, и перед ж, вони самі стають амбасадорами бренда.

В связях с общественностью ? Ю и другие функції. Приміром, піар допомагає в залученні інвестицій. Если о проекте ЗМІ пишуть, для інвестора це — "знак якості". Щелочной шар — HR. Щоб люди пришли, пока они не только за грошима, никогда не ния для натхненням, ви маєте бути марки. И HR-бренд будується методов HR-піару.

Не очень важно, что сучасний піар — цена двосторонній зв"язок. Для нас це можливість поспілкуватись h аудиторією, узнать плюси та мінуси нових продуктів, отримати певні інсайти. Я можу написати у себе на сторінці: "? ось така ідея. Як Вам?" І люди пишуть, що думають. Хтось підтримує, хтось дає важливі зауваження. Цена очень цінно. Бюджет PR-кампанії

Головний міф: PR — цена дорого. Насправді создания корисного піар-матеріалу часто доступніше, ніж якісна рекламы. Щоб зробити хороший поток рекламы, треба заплатити местные, затем — оплатити розміщення. Приміром, комерційне розміщення текст в дату-виданнях Украина сейчас коштує от 4 000 до 11 000 гривен, в Lifestyle-медіа — до 15 000 гривен. Если йдеться тормозной видео о бюджете роль може становити $10 тисяч — h орендою техніки та без розміщення. Цена сценарій, режисура, актори, локація, реквізит. Для порівняння я сейчас знімаю тормозной видео h власних подорожей, інспектую авіалінії. Для зйомок я удивлен знадобилось два iPhone, стабілізатор, петельний мікрофон і дрібнички на кшталт рулетка. Сценарій сам пишу, меня поради при команди і в Facebook-френдів.

PR-написати статтю самостійно і опублікувати в медіа безкоштовно. Также звернутись до PR-агентство может. Ми працюємо ч агенцією. H переваг виділю тех, кто агентстві чітко розуміють, медіа потрібні проект, который будують відносини между началом і ЗМІ. Ви отримуєте комплексну стратегію, Як реалізовується через різні формат: інтерв"Ю, динамик, статті, коментарі. У местных ? большой пул контактов зі ЗМІ, ? команда, що генерує цікаві теми, готує якісні teksti. Робота ведеться постійно и не принагідно. Специалистов для образовательных контролюють головні меседжі якість та публікацій, відстежують вхідні запити від журналістів, может відсіяти зайве. І головне, агенція бере на себе відповідальність за робота. Важно правильно лише обрати агентства. Это важно для меня відчувати натхнення, синергію, "хімію" Z человек. Также додам, что агентство не допоможе, если вы фідбек час немає і готовності довгостроково сотрудничать, если ви не можете быстро выяснить,.

Що стосується бюджету, Vin взят, ибо это зависит от обраних ринків і KPI. Щоб робота була ефективною, Раджу обирати агенцію, що спеціалізується на піарі малого та середнього бізнесу або стартапів (если старт-АП компании). Также звертайте внимание на тематику, з якими працює агентства. В основі Trip mydream — власне технологічне это решение, тому ми обрали агенцію, що спеціалізується на технологіях.

Ми не публікуємо в materiali ЗМІ на комерційній основі. Я взагалі не Раджу стартапов КМУ та платне розміщення. По-перше, бюджет кампанії часто обмежений. Ищет друг, на платних публікаціях ставлять плашки "реклама". По-третє, безкоштовне розміщення — гарантія якості текст. Щоб медіа опублікувало матеріал без оплаты, Vin має реальну користь, бути унікальним носить.

Щоб те, Раджу моніторити коментарі в соцмережах, звернення до служби підтримки, дискусії на профільних ресурсов вашої галузі обрати. Никогда не говорити про те, що вас хвилює. Піар — цена не о создании синтетичного изображения, цена за щире спілкування ч аудиторією.

Он также знаходити баланс, поєднуючи галузеві которых (у нас — Тревел), особисті, аналітику важно. Как правило, h початку 2017 року у нас вийшла 51 публікація, серед яких — авторські колонки, Новин (приміром, через наш каталог авіазнижок), mater_ali на основі наших досліждень (інфографіка "рейтинг найпунктуальніших авіакомпаній"), статті ч моїми коментарями.

PR забирає більше часу, ніж грошей. Даже если текст пише професійний автор, вы статтю все одно доведеться витратити 1-2 години: дати інтерв"Ю, перевірити готов. Если вы пишете самостійно, на создании колонок може піти 8 Годин близько. І цена та область, ru неможливо "відстрілятись" матеріалом і чекати на результат. К тому же, если вы не подобається ідея, если вы не спілкування надихає, взагалі не починати. PR має бути в радость, інакше Vin не на користь. Сучасні інструменти ПР

Сучасний не піар — цена Lachey публікації в пресі. Ось список інструментів, зад включити до кампанії, з коментарями та.

Публікації медіа в. Mi відпочатку иметь основу для media relations. Обираємо дружні майданчики, зі схожою философии, Zi подобных tone of voice, не надто офіційні.

Робот h ta блоггер лідерами думок. Через opinion leader"в ми просували каталог авіазнижок на Facebook.

Випуск власного ЗМІ. Блог Trip mydream всегда повноцінним медіа, першим в Украине по Тревел-тематиці, ХТО працює на Таку аудиторію. Автори раді написати текст для нас безкоштовно дехто и продажа также доплатити за публікацію.

Флешмоби. На день Святого Валентина цього рок ми акцію, de участников знімали очень теплі тормоза запустили видео о своих любов. Подарунком квитки були в Стамбул.

Профільні івенти. Конференция семінари та колеги может організовувати самостійно або ж брати участь в тихо, що влаштовують. Ми стараємось використати кожну можливість. Так, мій партнер Тарас Поліщук на цьогорічному рамках IT-конференции iforum ділився досвідом переход на мову програмування Hack дня, и я 20 жовтня виступаю h доповіддю о малый ПР та середнього бізнесу Получить бизнес на фестиваль. До rech і, всех запрошую. Квитки в продажу.

var widgetOptions = {bg_color: 'fcfcfc', id: 942281, lang: 'uk', tickets_type: '35550'}; (function() { var script = document.createElement('script'); script.type = 'text/javascript'; script.async = true; script.src = "https://2event.com/js/widget-tickets.js"; document.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(script); })();

В Мексике сторінка основатель-та комунікації від першої особи построен. Приклади может подивитись на моїй Facebook-сторінці подписки в Instagram.

Антикризовий піар та протидія чорному піару. Криз кампаній і чорного PR поки ми не Мали, ale знаємо, Як захистити репутацію в разі потребителей. Як розробити стратегію

Perch? ніж переходити к практике PR, треба розробити стратегію. Вы проконсультуватись зі спеціалістами, але основні кроки в будь-якому разі будуть такі: Поставити мета: для чого вам потрібен піар, Определение основні меседжі марка, Определение цільову аудиторію, если CA оптовой сегментувати, Определить пул медіа, читає вашей целевой аудитории, Определение Poole та блогерів опініон лідерів, Створити власні платформи: блог, акаунти в соцмережах, Определение списка на те темы, которые хвилюють аудиторію, Створювати власний содержание, флешмоби, івенти — все що допомагає вирішити проблемы аудиторії і одночасно s Tim передать потрібні меседжі, Ділитись h медіа, Аналізувати результати.

Аналізувати результати треба в залежності від того, ЯКУ ви поставили медовуху. Приміром, если піарили продукт производят розширення аудиторії і підвищення продажів ось і основні показателей. Наш результат — більше 1 млн візитів на сайте щомісяця, більше 600 000 унікальних користувачів.

Для мене головний плюс PR — його "душевності", при можливості спілкуватись ч людей. Я не люблю нічого Нав"язувати, вважаю, що не буває і правильних неправильних рішень. Я удивлен є що сказати о zhittya I-области, я люблю продукты, которые роблю, і отримую педагогические требования, коли ділюсь досвідом від всього серця. Мене цена надихає. Если вы имеете ввиду ТЕЖ—, піар — те, що треба.



Категория: Экономика