Прихована сторона Улуру туристи не бачу


Опубликованно 22.11.2019 02:55

Прихована сторона Улуру туристи не бачу

На переповнений курорт Айерс Рок, туристи з Австралії і за кордоном можуть бачити корінних жінок малюють і продають свої роботи і кілька Anangu персоналу (менше 30), які далеко перевершували турист або людина аборигенів з штату.

Курорт в 35-рік-Старий місто Юлара забезпечує деяку розкіш в середині суворої австралійської глибинці, але поруч Mutitjulu-це інша історія.

Корінних жителів близько 350 чоловік розташований на протилежній стороні Улуру на круті, західний схил піднімаються туристи. Що буде закритий з 25 жовтня до визнання культурної значущості рок з традиційною власників Anangu.

По темі: Улуру адже кожен хоче знати,

Mutitjulu бідніє і валялися напівзруйновані будівлі, сміття і покинуті автомобілі.

Що є шокуючим парадоксом для багатьох, хто чекає власників Улуру, щоб отримувати пристойний дохід, схожими на гірничої ренти для корінних народів в інших країнах.

Вид за вікном вітальні старійшина Anangu Доротея Рендалл в Mutitjulu переважають приголомшливе видовище Улуру, яка так близько ви можете відчувати тепло випромінюють від нього іноді, вона говорить ААП.

Лідер Anagu аборигенів Доротея Рендалл. Фото: АПУ зображення/Лукас Кох

Лідер Anagu аборигенів Доротея Рендалл бачив у своїй машині на співтовариство Mutitjulu біля Улуру, також відомий як Айерс-Рок в Національний парк Улуру-Ката Тьюта в Північній території. Фото: АПУ/Лукас Кох

"Я приймаю це щоранку як благословення", - говорить вона.

Там вже давно напруженість у відносинах між традиційними власниками грошей альпіністів принести важливість у порівнянні з Улуру як священне місце для них.

Культурне значення відноситься до Тјикиграбыл, в Anangu слова за свої мрії і основи їх культури, включаючи правила життя. Туристи платять по $25, щоб перейти до Улуру, з яких Центральна рада земель, що представляють різні групи корінного населення отримує 25 відсотків.

Рада дає деякі Mutitjulu — тільки про одну-п'ятої за словами пані Рендалл — і він не отримує роялті від курорту.

Є деяке нерозуміння, чому Anangu б заборонити лізти і ризикувати туристичних грошей.

Туристи бачили шикуються в чергу, щоб піднятися на Улуру, також відомий як Айерс-Рок в Національний парк Улуру-Ката Тьюта в Північній території. Фото: АПУ/Лукас Кох

Зрушення в мисленні в напрямку бан стався між Anangu, хто почав вірити, що дозволяє підніматися руйнує їх культуру, Міс Рендалл говорить.

Численні інциденти сприяли, в тому числі людини суїцид і його тіло було знайдено через шість місяців, щонайменше, 37 інших смертей альпініст, француженку по стрип знятий на вершині, інша оголення, гра в гольф і людини відходів від скелі на водопої відганяючи диких тварин.

"Наша натовп вважає, що в основі цієї скелі знаходиться наш Тјикиграбыл, ось наш закон і якщо ми віримо в наш Тјикиграбыл ми повинні бути сильними в нашій культурі", - говорить вона.

Конкретних причин, чому рок-це святе, не зрозуміло тільки від вивісок, розповідає просту міфи та історії, які діти можуть розуміти універсальні релігійні теми про добро і зло.

Почасти це пояснюється протоколи аборигенів, які обмежують те, що сказано не Anangu.

Однак для корінних господарів, він був ключовою частиною своєї особистості, голосу і переконання, Улуру Ката Тьюта Національний парк культури та спадщини проекту офіцер Shaeleigh сказав Лебідь.

"Історії створення та як камінь і як Anangu люди прийшли, щоб бути це Тјикиграбыл, всі висічених в пейзаж там для вас, щоб побачити," вона сказала АПУ.

Незалежно від економічної невизначеності і туризму є, Міс Свон, - каже вона вважає, що "даючи Anangu можливість самостійно приймати рішення на своїй землі", це розширення прав і можливостей один, як рідний титул, який зберігає свою культуру сильною.

У той час як більшість жителів Mutitjulu підтримують заборону, Кевін Кулі, хто був у вантажівці, збираючи сміття для корпорації Mutitjulu, визнав деякі побоювання з приводу втрати туризму.

"Я щасливий, і сумно, два шляхи, що туристи приїжджають сюди, і нам це подобається і вітається їм", - сказав ААР.

Місяць росте над Улуру, також відомий як Айерс-Рок в Національний парк Улуру-Ката Тьюта в Північній території. Фото: АПУ/Лукас Кох

Однак, його напарник Ксавьє Китсон сказав, що було "багато священних місць і священних історій, мріяти і означає" скелі і його не слід підніматися.

"Якщо я намагався залізти на цей Білий дім на Канберри, будівля парламенту, вони не дозволили мені туди", - сказав він.

"Я хочу, щоб люди навколо неї ходять, але не приїде з-за океану, щоб піднятися і померти на вершині пагорба, це небезпечно, і ви могли б також поставити всі труни на вершині скелі."

Генеральний директор Національного парку, Майкл Миссо, сказав, що це не прийнятно для спільноти, що живуть в умовах убогості навколо туристичних значок замість того, щоб скористатися.

"Це споконвічна земля і якщо люди, що володіють землею не отримують вигоду від туризму є дія, є реальна проблема сталого розвитку туризму я вірю", - сказав ААР.

"Ключовим стає більш Anangu участі в індустрії туризму".

Він сподівається, нещодавно суборенди Співдружності для Mutitjulu, які зроблять його легше для інвестицій, принесе більше туристичного бізнесу, такі як культурні тури.

Mutitjulu жителів і працівників ради Роберт Девід, Ксав'є Китсон і Kevon Кулі біля Улуру. Зображення: Картинка/Лукас Кох

Туристи бачили шикуються в чергу, щоб піднятися на Улуру попереду заборона, який набирає чинності в суботу. Фото: АПУ зображення/Лукас Кох

ЗМІ жорстокого поводження з дітьми та соціальної дисфункції у Mutitjulu викликала суперечливі дії уряду Говарда в 2007 році, в якій армія була використана і жорстких обмежень, введених добробуту.

Втручання викликало велике психологічне тиск на невинних людей, які були продуктивні працівники в той час і були незаслужено заплямована, Міс Рендалл говорить. Місто відновлюється, але все ще мав свої соціальні проблеми та її дітей не вистачало впевненості і не вистачає зразків для наслідування, сказала вона.

Фіксуючи свої проблеми означало, що люди, що працюють в індустрії туризму, замість того, щоб бути на допомогу і діти повинні знати таким чином, що поважають свою культуру Anangu, тому що західне суспільство було по-іншому, - сказала вона.

"Канберри, як правило, роблять багато політики там, що не влаштовує віддаленій громади на всіх", г-жа Рендалл сказав.

Аборигенів в Австралії десятки тисяч років, так що в короткий час туристи піднялися на Улуру-це крихітні, житель Mutitjulu і центральні землі голова Ради Семмі Вілсон сказав.

"Це всього лише маленька крапка в середині, це все лізти річ, вона повертається до нормального, заборонивши лізти".тренд в подорожах54



Категория: Туризм