Пасажирів попередили за нові шпигунські хитрощі


Опубликованно 24.10.2019 04:25

Пасажирів попередили за нові шпигунські хитрощі

Ще гірше, інформація та зображення будуть збережені на невизначений строк, з перевізника стверджуючи, що це буде за "стільки, скільки потрібно".

Їх нова політика була введена минулого тижня, за даними Forbes, який пояснює, що знімки, зроблені з камери на літаку, а також в аеропортах може бути авіакомпанія.

Політика пояснює, що вони збирають інформацію, наприклад попередніх поїздок, відгуки про ваш досвід, деталі втратили багаж та інших вимог, ваше використання наш в польоті розважальної системи на борту підключення, зображення, зняті за допомогою камер відеоспостереження в залах очікування в аеропортах та літаках".

Катэй Пасифік шпигує за пасажирів під час польоту і в аеропорту.

Це означає, що "Катею Пасифік" може створити дуже детальну базу даних пасажирів, у тому числі, як вони виглядають, що вони роблять в аеропорту і які програми вони дивляться на літак.

І при цьому авіакомпанія може зробити все можливе, щоб зберегти дані в безпеці, вони пояснюють: “немає передача даних через інтернет не може бути гарантовано захищена від вторгнень.

"Ми будемо зберігати ваші персональні дані так довго, як це необхідно".

У той час як інформація може використовуватися для персоналізації вашого досвіду і дотримуватися місцевих законів, ваші дані можуть також використовуватися спільно з "стороннім партнерам в маркетингових цілях".

Зміни в політиці слід великих витоку даних в минулому році, де 9,4 млн. Катай Пасифік пасажирів вкрали їхні дані.

Дані, які були доступні номера паспорта і посвідчення особи.

На початку цього року, пасажири авіакомпанії "Амерікен Ейрлайнз", "Дельта Ейрлайнз", "Юнайтед Ерлайнз" та "Сінгапурські Авіалінії" також помічений камерами в рамках розважальної екрани.

Всі чотири авіакомпанії підтвердили, що вони не були активними і були встановлені як частина планшетів за замовчуванням.

Зацікавлені пасажири заявили, що вони будуть як і раніше подорожує з наклейки, щоб поставити на них.

Авіакомпанії були змушені закрити камери, щоб "заспокоїти споживачів".

Авіакомпанія відновила свою політику конфіденційності, щоб пояснити нові зміни

Деякі авіакомпанії планують використовувати камери, дозволяючи відеозв'язок між сидіннями, в той час як Емірати використовувати камери, щоб пасажири першого класу з екіпажем відео польоту зателефонувати.

Представник Катай Пасифік сказав Сонце онлайн турагентством: “ми зберігаємо персональні дані так довго, як це необхідно для виконання бізнесу. Інформацію про те, що більше не потрібен, або необоротно знеособлені або знищені.

“Згідно зі звичайною практикою і для захисту наших клієнтів і співробітників, є камери відеоспостереження, встановлені в залах очікування аеропорту і на борту повітряного судна в цілях безпеки. Всі зображення обробляються чуйно зі суворою системою контролю доступу. Там немає камер відеоспостереження, встановлених в туалетах.

Катэй Пасифік пасажири були попереджені про те, що оновлена політика конфіденційності означає, що їх поведінка і вподобання фіксуються на літак через їх розвага в польоті екрани

"Наш в польоті розважальної системи не мають ніяких камер, мікрофонів та датчиків для спостереження за пасажирами, і вони в минулому".

Пасажири, які вибирають, щоб взяти фотографії або відео в літаку, можна було б скинутися.

Ряд авіакомпаній, особливо в США, є політики, які не дозволяють одержувати зображення екіпажу або інші "якщо це становить загрозу безпеці".

Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволу



Категория: Туризм