«Укравтодор» знайшов спосіб відремонтувати територіальні дороги за три роки


Опубликованно 15.09.2019 10:25

«Укравтодор» знайшов спосіб відремонтувати територіальні дороги за три роки

Територіальні дороги пропонують ремонтувати за технологією укоченого бетону.

«Укравтодор» продовжує впроваджувати європейський досвід у будівництво та реконструкцію доріг. Нова ініціатива стосується використання ремонту доріг територіального значення. Для їх ремонту пропонується використовувати випробувану в Європі технологію укоченого бетону. Про це повідомив в Facebook глава «Укравтодору» Славомір Новак.

«Плануємо запропонувати уряду розглянути і схвалити окрему програму з окремим фінансуванням з бюджету в розмірі 10 млрд гривень на рік для відновлення доріг територіального значення нової для України технології прокладки укоченого бетону», - написав Новак.

За розрахунками «Укравтопома», в разі прийняття урядом національної програми відновлення доріг територіального значення Т-бетон» проблему їх ремонту можна буде вирішити за три роки.

Укочений бетон (Roller Compacted Concrete) - це шар бетонної суміші оптимальної вологості (наближеної до вологості натуральних ґрунтів), який прокладається з допомогою звичайних ковзанок.

У списку перерахованих Новаком переваг такої технології швидкість укладання, менший відсоток вмісту цементу в порівнянні із звичайним бетоном, відсутність необхідності укладання арматури і використання спеціальної техніки. На думку глави «Укравтодору», всі ці фактори знижують вартість доріг і затрати робочого часу. Крім того, пускати автомобілі по такій дорозі можна вже через 24 години після укладання, вони міцніші, довговічніші поверхонь із звичайного бетону і володіють високою морозостійкістю.

В якості прикладу Новак привів північну частину Польщі, зокрема в Приморському і Западноприморском воєводствах побудовано близько 10 відрізків доріг такого типу з використанням катків доя асфальтобетону.



Категория: Авто