Pininfarina випустить два нових електрокара


Опубликованно 23.08.2019 06:00

Pininfarina випустить два нових електрокара

У найближчі кілька років в модельній лінійці Pininfarina з'являться дві «зелені» моделі — седан і кроссовер.

Генеральний директор Automobili Pininfarina Майкл Першке розповів Automotive News Europe про план розширення модельного ряду, згідно з яким протягом найближчих трьох років компанія випустить два нових електрокара. Седан і кроссовер приєднаються до електричного гіперкару Pininfarina Battista, представленого в березні цього року на автошоу в Женеві. Серійне виробництво автомобіля вартістю, приблизно, 2.0 - 2.5 мільйона доларів США почнеться в кінці 2020 року. Тираж обмежать 150 одиницями.

За словами Першке, в даний час Pininfarina веде переговори про створення електричної скейтборд-платформи, яка стане основою нових моделей вартістю від 200 000 до 400 000 євро. Щоб покрити витрати на розробку, компанія спробує продати «візок» іншим автовиробникам. Всі майбутні моделі отримають акумулятори ємністю від 100 до 125 кВт•год, що дозволить забезпечити пробіг до 600 км. Порядок їх виходу на ринок буде продиктований потенційними клієнтами, яким покажуть приклади стилю кузова, засновані на минулих концепціях Pininfarina. Перші обговорення відбудуться в цьому місяці на Конкурсі елегантності в Пеббл-Біч у Каліфорнії, де Automobili Pininfarina представить серійну версію гіперкара Battista.

Купе укомплектують 1900-сильної електричною силовою установкою, розвиваючої 2300 Нм крутного моменту. З місця до 100 км/год гіперкар зможе прискорюватися менш ніж за 2.0 с. Максимальна швидкість складе 402 км/ч. Заявлений запас ходу без підзарядки - 483 км

На ринку Pininfarina Battista зможе конкурувати з Tesla Roadster другого покоління і гіперкаром Rimac C_Two хорватської фірми Rimac, що приймає участь у розробці італійської новинки. Виробництво електричного гіперкара Battista налагодять на заводі Pininfarina SpA в Камбиано, недалеко від Туріну. Місце виробництва майбутніх моделей марки ще не визначено.

«В ідеалі ми б виробляли в Італії, але у нас було багато запитів від інших урядів. Країни з більш сильною політикою розвитку EV - це Німеччина, Франція і Великобританія. Італійський уряд, на жаль, у цьому питанні відстає», - сказав Першке.



Категория: Авто