Літак від Землі Сідней 5м від краю злітно-посадкової смуги в страшні тачдаун


Опубликованно 20.09.2018 04:23

Літак від Землі Сідней 5м від краю злітно-посадкової смуги в страшні тачдаун

Годинами раніше, як "Боїнг-737" готується покинути Сідней з 111 пасажирами на борту, не було ніякого істотного прогноз погоди для їх прибуття, за винятком невеликого дощу в Крайстчерч.

Коли колеса літака торкнулися злітній смузі на злітній смузі 29 — аеропорт коротше і рідко використовується злітна смуга — могутній літак не сповільнити. І він продовжував на краю злітно-посадкової смуги.

Як вода розбризкується по всьому розсувні Boeing 737 і запах паленої гуми наповнив повітря, він, нарешті, прийшов зупинку всього в п'яти метрах від краю злітно-посадкової смуги, новий звіт показав.

Цей інцидент був пов'язаний з незайманою Австралія Боїнг 737-800. Фото: Марк Маккормак

У доповіді, оприлюдненій на цьому тижні, після трирічного розслідування Австралійського бюро безпеки на транспорті (АЦБ) у посадці на 11 травня 2015 року.

За даними доповіді, близько 30 хвилин до посадки, рейс 134 з Сіднея отримав дозвіл на посадку на ЗПС 29 замість ЗПС 02, з-за дощу в Крайстчерч. Він приземлився в 12.14 годин.

Але після першого ж офіцера, який ішов на посадку літак, застосовується повна зворотна тяга і speedbrakes, що щось не так.

Перший офіцер "не отримає очікуваного відчуття утримуються на ремінь і портупею, і літаки не сповільнюється, як очікувалося", - йдеться в доповіді АЦБ.

Екіпаж розповів АЦБ вона відчула, як літак був ковзання або заносу. Стюардеса сказала, а вона почула гальма "стукацтво", на 737 не забариться.

Літак використовують короткі аеропорту Крайстчерча, менш використовуваних ЗПС, 29. Фото: АЦБ

"Вона також відчула запах горілої гуми і не зміг побачити зовні, так як там була велика кількість бризок води," - йдеться у доповіді.

Між тим, капітан зазначив, що "набагато більше" поверхневі води на цій ділянці злітно-посадкової смуги, ніж на початку його.

"Перший офіцер повідомив, що він був зосереджений на червоні обмежувальні вогні", йдеться в доповіді.

"Капітан повідомив, що, коли зворотна тяга був покладений поруч зі злітно-посадкової смуги була досить поверхневих вод на злітно-посадковій смузі, щоб створити стіну з бризок".

Пілоти застосували жорсткі гальма і літак прийшов "повільно сповзати" до зупинки всього в п'яти метрах від краю злітно-посадкової смуги.

Показати зображення на посадці в аеропорту Крайстчерча. Фото: АЦБ

Потім літак кермував до терміналу. Жодних тілесних пошкоджень або руйнувань - але він АЦБ знайшли ряд факторів, злетівши в небезпечній близькості до ЗПС.

Одна проблема була за кілька місяців до інциденту незаймана Австралія змінила визначення "сирої злітно-посадкової смуги" з одним які слід розглядати як вологі, замість того, щоб розглядатися як сухий.

У доповіді також відзначається збільшення робочого навантаження пілотів через зміни погоди і зміни до злітно-посадкової смуги.

Управління повітряним рухом не попередив екіпаж "там було досить багато змін в порівнянні з попереднім (план), ви хочете послухати", але їм не було можливості, так як вони кинулися готувати новий захід на посадку, слідчі сказали.

"Висока завантаженість екіпажу збігся з часом, коли важлива інформація була передана в пункт управління повітряним рухом у зв'язку із зміною відомостей про стан поверхні ЗПС в Крайстчерч від сухого до вологого," йдеться в доповіді.

Заземлення літака (жовта лінія) при заході на посадкову смугу кінця. Фото: АЦБ

"Екіпаж випадково пропустив цю інформацію і на основі експериментального мовлення сприйманого стану злітно-посадкових смуг, на їх думку, умови, як вогкість."

Якщо б не було перехресній перевірці інформації з повідомленнями про йшов дощ аеропорт Крайстчерч і злітна смуга була мокрою, екіпаж б вони не змогли благополучно приземлитися на злітно-посадкової смуги 29 В той час, в доповіді наголошується.

"Це, ймовірно, в результаті екіпаж шукає альтернативне рішення посадки, такі як зміна злітно-посадкові смуги (якщо є), утримуючи, щоб спалити паливо або переадресація в інший аеропорт", - сказав він.

У доповіді знайшли воду на злітно-посадковій смузі, в результаті зменшується можливість гальмування і літак досвідчених "в'язкої аквапланування".

Але він сказав, що дії капітана та першого помічника у вирішенні посадка завадило літака від злітно-посадкової смуги.

Міжнародна організація цивільної авіації вчинила новий метод оцінки та подання доповідей про умови поверхні ЗПС. зміни будуть ввела до 2020 року.



Категория: Туризм