Чоловік каже, що він стартував рейс Qantas за коляску


Опубликованно 16.09.2018 03:33

Чоловік каже, що він стартував рейс Qantas за коляску

Шейн Hryhorec розповів новини.ком.АУ, коли він зареєструвався вчора на його рейси з Мельбурна на Балі, йому сказали, що він зможе прийняти його складна інвалідна коляска в салон літака з ним.

Він мав намір зберігати його у верхній відсік, що він був розроблений.

Але коли він пройшов через ворота і попрямував на Балі прив'язкою Боїнг 737, Містер Hryhorec сказали, що він повинен був поставити свою коляску в багажний відсік, який був початком принизливий досвід для Мельбурна людина.

Шейн Hryhorec-керуючий директор з примусовою мобільності, яка надає обладнання по інвалідності.

Політика авіакомпанії Qantas дозволяє звалився коляски всередині салону тільки великий Аеробус A380 і Boeing 787, і вони тримали в трюмі на малі літаки як Боїнги 737.

Містер Hryhorec, хто володіє технікою інвалідності компанію push мобільності, він сказав, що не проблема, принісши своїй колясці в кабіну раніше.

Після того, як він кинув виклик суперечливих порад від співробітників авіакомпанії Qantas, Містер Hryhorec і його супутниця були зняті з літака і доставили до терміналу, де Австралійська федеральна поліція їх вже чекали.

Він сказав, що співробітники швидко визначили, що це не справа поліції, але інцидент залишив для часто літаючих пасажирів проблемних.

“Я сів у машину і заплакав. Я була так засмучена. На жаль, це не рідкість для людей з обмеженими можливостями," Містер Hryhorec сказав.

"Мені просто дуже цікаво, коли такі речі перестануть з нами відбувається."

Містер Hryhorec сказав, що він не в захваті від ідеї своєму візку в трюмі.

Містер Hryhorec хотів зберігати коляску в трюмі.

“Коли ви доберетеся до Балі ви не уявляєте, який стілець вони збираються дати вам. Моє крісло-каталка призначений для установки в накладні витрати, і тому я беру його подорожі", - сказав він.

“Я не можу дозволити собі мати своє крісло, щоб бути пошкодженим. Я керую компанією, яка замінює інвалідні коляски, які були пошкоджені в польотах. Я розумію, що відбувається, коли люди літають з їх головою в трюмі.

"Я йшов з Балі в Європі для роботи і якщо щось сталося з моїм стільцем, що б вплинути на мій приїзд на роботу".

І Qantas повідомили Новини.ком.АУ у заяві було непорозуміння.

"Наш екіпаж готовий запропонувати клієнтам, які потребують зручної конкретних екскурсій, зберігаючи при цьому безпеку інших пасажирів і екіпажу", авіакомпанія сказала.

“Ми приносимо свої вибачення, що через непорозуміння, один з наших клієнтів сіли на наш літак Боїнг 737, який бажає зберігати свої коляски в верхньому відсіку, коли вони не можуть бути розміщені в салоні.

“На невеликі літальні апарати, інвалідні коляски перевозяться в багажному відсіку і повернувся назад до їх власнику після прибуття. Це не наш намір незручності нашим клієнтам, але і безпеку для всіх клієнтів є нашим пріоритетом номер один".

Містер Hryhorec сказав, що його Балі плани на відпочинок були зруйновані.

"Квантас" дозволяє інвалідних колясок, які повинні бути прийняті на борт великих аеробусів A380 і Boeing 787, що обидва є розділ, присвячений укладанні.

На всіх інших типах літаків авіакомпанії Qantas, крісла та пристрої для пересування, зберігаються у вантажний відсік.

Деякі інші великі авіакомпанії також залишити місце для однієї інвалідної коляски в салоні великого літака, як правило, на перший прийшов, перший обслужений. Багато перевізників магазині колясок та інших засобів пересування в трюмі.

Містер Hryhorec сказав, що знайшов інших авіакомпаній більш поступливими, ніж авіакомпанії Qantas був.

"Я щасливий, щоб перевірити мою ручну поклажу, так це значить, що моя коляска єдина річ, яку я вкладаю в витрати", - сказав він.

“І вона не займе більше місця, ніж камера будь-якого іншого клієнта. Зазвичай мені кажуть, Не хвилюйтеся, ви можете взяти ручну поклажу з вами, як добре.

Містер Hryhorec на фото з покійний комік і активіст інвалідності Стелла молодих.

“Це просто удача, кому дістанеться. Це все одно, що підкидати монету в плані того, що моя подорож буде схоже, заснований на тому, як жалісливі співробітники.

"Вся система спирається на те, як чуйні персонал".

У серпні, австралійський чемпіон теніс на колясках Ділан Олкотт написав у твіттері, що він застряг на порожній літак після того, як авіакомпанія втратила своєї візку.

“Австралійські авіалінії потрібно розібратися в їх SH*t. Це негуманно і несправедливо віднімаючи незалежність людей і не піклуючись про нього", - написав він.

Ділан Элкот сказав, що він залишив позаду на літак в серпні.

Публікація в соціальних мережах, про досвід МР Hryhorec сьогодні вранці залучили розповіді від людей з їх власних складних переживань з різними авіакомпаніями під час подорожі з колясками.

"На переліт з Голд-Кост в Мельбурн, ми дивилися моторизованим інвалідним кріслом мій партнер отримує штовхнув на бік і застрягла в багажному відділенні під літак", - написала одна дама.

“Коли ми отримали його на інший кінець ручного управління був зламаний, і знадобилося більше півгодини, перш ніж вони знайшли батарейки для нього! Мій напарник застряг в дурній літаком колясці близько години, поки я намагався виправити становище, так як авіакомпанія залишила у мене всі шматки і батареї.

"Людей/багажу обробники не розумію, обережно беремо кожен день зробити ці стільці добре дбали і ефективно працювати".

"Сіднея до острова Гамільтон," інша жінка пише. “Електричний стілець моєї дочки, вони витягли дроти з пульта. Немає причин. На щастя, ніяких пошкоджень, інакше був би кошмар".

Це зображення файл показує, як коляску можна скласти і проходить у верхній відсік.

Інші схожі історії пошкодження крісла або стільці пропадають і не возз'єднатися з їх власника годинника, днів, або в одному примірнику, цілий тиждень.

"Люди кажуть, що вони більше не літають, вони просто роблять поїздки скрізь, тому що це занадто складно," Містер Hryhorec сказав. "Це реальність для людей з обмеженими можливостями".

Містер Hryhorec він сказав, що вдалося забронювати інший рейс на Балі, сьогодні їду, але сьогодні вранці і Qantas підтвердила свою інвалідну коляску посадили б в трюмі на рейс.

Він сказав, що випробування так далеко пішла від нього сумніви, чи варто йти вперед з передоплатою свято.

"Мені стало соромно і ніяково і я не хочу бачити їх в аеропорту, ті ж люди, які ставилися до мене, як лайно раніше", - сказав він.

“Я в точці, де я можу навіть скасувати свято. Я чесно навіть не хочу йти.

"Речі повинні змінитися, тому що люди з обмеженими можливостями доводиться миритися з цим занадто довго."



Категория: Туризм