Пілоти підбитий південно-заході польоту показали, як вони приземлилися літак


Опубликованно 14.08.2018 01:45

Пілоти підбитий південно-заході польоту показали, як вони приземлилися літак

Вибух на борту Саутвест Ейрлайнс рейси в 1380 році на 17 квітня, яке сталося неподалік від Філадельфії в Даллас з прив'язкою на рейси з Нью-Йорка Ла гардія призвели до частини двигуна розбивши вікно і пасажирське частково висмоктані з літака, Нью-Йорк пост повідомили.

Підбитий двигун рейсів Саутвест Ейрлайнс. Картина: Джеремі Мартін через АП.

Дженніфер Ріордан, 43, банк виконавчий з Нью-Мексико, пізніше помер.

Пілот Ellisor Даррен нагадав хаотична сцена, де все раптом пішло не так.

"Ми проходили близько 32000 футів, коли ми почули великий вибух і швидку декомпресію," містер Ellisor сказав на 20/20 програма на нас буквар мережі.

“Літак yawed і накренився вліво трохи за 40 градусів і у нас була дуже сильна вібрація від першого двигуна. Там трясло, все. І що все трапилося все відразу".

Президент США Дональд Трамп вітає Саутвест Ейрлайнс капітан Теммі Шульц Жо. Фото: AFP фото / Сол Леб

Пілот Теммі Шульц Джо сказав, що біда нагадав їй про військових польотів грубою.

"Мої перші думки були насправді, 'о, тут ми йдемо' — просто тому, що це здавалося флешбэк в будь-ВМФ літає, що ми зробили", - сказала вона.

Дженніфер Ріордан загинув на рейс Саутвест Ейрлайнс 1380. Фото: Адольф П'єр-Луї/журналу Альбукерке через АП

І в паніці, обидва авіатори не могли навіть чути один одного, коли вони намагалися посадити літак — болісних випробувань, який зайняв 22 хвилини з моменту, коли двигун вибухнув, поки вони не приземлилися в Філадельфії.

"Даррен просто дуже легко спілкуватися з та ми повинні були використовувати ручні сигнали, тому що це було голосно, і це було просто важко спілкуватися з різних причин," пані Шульц каже.

Ця історія вперше з'явилася в Нью-Йорк пост і відтворюється з дозволу.



Категория: Туризм