Лють, як авіакомпанія 'пов'язує' жінка


Опубликованно 29.05.2018 10:42

Лють, як авіакомпанія 'пов'язує' жінка

Марія Saliagas їхала з чоловіком на Дельта Ейрлайнс, коли стався інцидент. Пара приземлилася в Амстердамі 1 квітня тільки щоб виявити, що авіакомпанія не має інвалідному візку з ременями, що вона необхідна. Марія розсіяний склероз.

Замість цього, екіпаж нібито застосував брудну ковдру авіакомпанії прив'язати Марію до стільця, нібито залишаючи на ній синці і травмуються.

Її син Натан детальніша інформація про "нелюдське" зверненні до посади Facebook.

"Співробітник Дельти думав, що було б доречно пов'язати свою матір з чужим брудним ковдрою, таким чином, він залишив синяк сліди на руках," Натан писав.

"Коли вона почала плакати, їй сказали-закрий Е**До вверх або вона буде пішов звідти'. Це дуже негуманно і огидно лікування від Delta Airlines є неприйнятним і необхідність змін".

"Ми шкодуємо про сприйняття нашим сервісом залишила на цих клієнтів" Дельта-йдеться в заяві Атланта за версією wsb-ТБ.

"Ми звернулися до них, не тільки вирішити їх проблеми, але і гарантувати, що їх зворотний рейс перевершує всі очікування."

Марія, від Атланта, їздить в Європу щороку з чоловіком, і традиція продовжується, незважаючи на її діагнозу РС п'ять років тому. Вона сказала, що Дельта, як правило, пристосовує її з допомогою правильного коляски з ремені, які допомагають їй сісти.

На скаржитися на її лікування, Delta запропонувала їм 20.000 безкоштовні програми skymiles. Але пара, а не сподіваємося на зміну політики.

Марія і Натан сподіватися на зміни після їх лікування під час недавнього польоту.



Категория: Туризм