Дельта технічний опис пекельний кошмар польоту


Опубликованно 17.05.2018 02:09

Дельта технічний опис пекельний кошмар польоту

Але після інформування екіпажу, мати трьох дітей стверджує, що їй сказали, що вона була неприємність — не штовхати дитини.

Саллі Канаріо, з Лос-Анджелеса, був на нічний рейс із Лос-Анджелеса в Міннеаполіс на 2 квітня, коли стався інцидент, сонце повідомляє.

"Я стояв перед вікном, намагаючись поспати на червоних очей політ", - сказала вона сонце онлайн Турагентством.

“Чужа дочка намагалася заснути в літаку з її головою в колінах її матері та її ноги в моє обличчя, в мою сторону, і мені на коліна.

"Дівчина кинула це пропаща істерику — кричала, плакала, руками і ногами велосипед, поки вона намагалася заснути, (але) авіакомпанії не вмістить мене безпечніше, порівнянних сидіння".

Жінка зробила фото ноги дитини в сантиметрах від неї.

Саллі стверджує, що коли вона попросила стюардесу про допомогу, вона стала відчувати, що вона була тягарем.

Вона сказала: “я зупинив стюардесу подати звіт.

"Його відповідь була, 'я не нянька, Вам необхідно для роботи речі.

“Це-повний політ. Я не беру травми звіти... Ви не поранені.

"Я чув, що ви були неприємності і турбувати сім'ї поруч з вами."

За словами Саллі, це було помилкове звинувачення і мати дитини розповіла член кабінного екіпажу, що вона не домагалися.

Замість того щоб звинувачувати сім'ю, Саллі вважає, що вина лежить на політиці компанії Delta для сидіння останню хвилину пасажирів.

Вона сказала: “до кінця польоту, мама пояснила мені, що її чоловік купив квитки зі знижкою на весняні канікули, де Дельта не дозволяє вибір місця за 24 години до посадки.

“Чому вони не дають сім'ї сидять разом?

"Якщо б я знав її чоловік був на рейс, я з задоволенням торгував б з ним і не жалів себе цієї болючої травми і пекельний кошмар."

Пасажир поскаржився на те, що вона залишилася з забитих ребер після неодноразових люлей від дитини на час польоту.

Саллі стверджує, що тепер вона має пошкодження хрящової тканини в результаті постійної ногами.

Вона додала: “мені боляче на моїх грудях з моєї грудини праворуч грудна клітка.

“Вона помітна асиметрія грудної клітки. Мій лікар запевнив мене хрящ заживе, але буде боляче протягом наступного тижня".

Зараз вона закликає до зміни політики стосовно вибору місць для бронювання сімей в останню хвилину зі знижкою сидінь.

Дельта працівника служби підтримки, отримав в контакт з Саллі, щоб вибачитися за інцидент і повідомив, що її вимога буде направлено своєму страховику для проведення розслідування.

Вони також підтвердили, що вони направили свої думки варіанти розміщення для сімей зі своїми керівниками для проведення внутрішнього аналізу.

Представник сказав сонце онлайн Турагентством: “ми з жалем дізналися з досвіду і дискомфорт описав цей клієнт на останні рейси.

"Ми знаходимося в прямому контакті з цим клієнтом, а ми зібрати більше інформації про ситуації".

Ця історія вперше з'явилася на сонце і була опублікована тут з дозволу.



Категория: Туризм