Nissan планує продавати мільйон електрокарів і гібридів на рік


Опубликованно 28.04.2018 04:30

Nissan планує продавати мільйон електрокарів і гібридів на рік

Компанія Nissan озвучила стратегію розвитку марки до 2022 року — «Nissan M. O. V. E. to 2022». У планах збільшення продажів електрифікованих моделей до 1 мільйона в рік, впровадження та розвиток систем автономного керування, а також прискорення процесів «підключення» автомобілів до цифровому середовищі.

В рамках плану «Nissan M. O. V. E. to 2022» компанія представить вісім нових повністю електричних моделей і електрокар, побудований на основі концепту Nissan IMx, а з 2021 року почне електрифікацію нових моделей Infiniti. Всі вони будуть або повністю електричними, або оснащеними системою e-POWER. Очікується, що електрифікація Infiniti призведе до того, що до 2025 року 50% від усіх електрокарів, проданих на світовому ринку, складуть автомобілі цієї марки.

Крім того, вже в цьому році Nissan планує почати «наступ» на китайський ринок, запропонувавши кілька моделей різних брендів. Першим буде новий електромобіль С-сегмента, що використовує технології Nissan Leaf. Також, на місцевому ринку буде пропонуватися новий дешевий електрокар, який розроблять фахівці альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi та китайської компанії Dongfeng. Ще два електромобіля готуються до випуску під брендом Venucia, а спеціально для Японії Nissan розробить новий електрокар Kia. Дебют японської новинки очікується найближчим часом.

Відповідно до «Nissan M. O. V. E. to 2022», до 2022 року має завершитися «підключення» до цифровому середовищі всіх нових моделей Nissan, Infiniti і Datsun, що продаються на ключових ринках.

Продовжить Nissan і впровадження технології e-POWER, вже пропонованої для Nissan Note і Nissan Serena в Японії. Як відзначають в компанії, тільки протягом першого року японці придбали понад 129 тисяч автомобілів Note з e-POWER. Більше двох третій з них були не в базовій комплектації. Очікується, що до 2022 року електромобілі та моделі e-POWER складуть 40% від обсягу продажів компанії в Японії і Європі, і 50% - до 2025 року. У тому ж 2025 році зростання продажів таких автомобілів у США досягне 20 - 30%, а в Китаї - 35 - 40%.

Ще одне ключове напрям у новій стратегії Nissan - поширення ProPILOT. До 2022 році японська марка планує продавати два десятки моделей, оснащених цією технологією на двадцяти світових ринках. В цілому ж продажу автомобілів, обладнаних ProPILOT до 2022 року повинні досягти 1 мільйона одиниць в рік. Крім того, протягом року компанія планує представити допрацьовані технології автономного водіння для їзди по автомагістралях з кількома смугами і самостійного досягнення автомобілем до пункту призначення.

До початку нового десятидения Nissan має намір пропонувати безпосереднього покупцям ключових ринків підключення до хмарного ресурсу альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi - Alliance Cloud Connected. До нього зможуть підключатися всі нові автомобілі Nissan, Infiniti і Datsun.



Категория: Авто