Підлий боку персоналу готелю возитися з гостями


Опубликованно 09.04.2018 04:06

Підлий боку персоналу готелю возитися з гостями

Може бути, він був розмагнічений на своєму мобільному телефоні — або, можливо, співробітник намагається дати вам урок.

Колишній готельний працівник розкрив секрет боку персоналу готелю, взяти реванш над нічого не підозрюють гостям, Сонця звіту.

У своїх скандальних мемуарах голови в ліжку: відчайдушний Мемуар готелі, Спритники і так званого гостинності, Яків Томський сказав існує багато способів, співробітники повернулися на грубість гості без їх реалізації.

Володимир Томський, який працював у промисловості протягом десятиліття, описав прийомів, які він і його колеги використовували, щоб уникнути неприємностей з їх босами.

Яків Томський-це колишній готельний працівник і автор Нью-Йорк Таймс бестселер голови в ліжку.

“Якщо у вас виникли проблеми з доступом в номер з допомогою ключа-карти, це означає, що ти п***Ед у кого-то на стійці реєстрації, і вони знову активувати свій ключ-карту, коли вони вважають за потрібне. Це називається 'ключ-вибух", - розповідав він у Великобританії Дейлі Експрес.

Нудьгуючий, перевантажені і часто недооцінених співробітників було достатньо часу, щоб взяти реванш, який може включати міні-рейди і витівка дзвінки, р-н Томський сказав.

Він сказав, що чим багатша гості, тим більш імовірно, що вони повинні бути голосно й дико жорстоким, і знаменитості були найгіршими з усіх.

"Багато людей дивляться абатство Даунтон тепер і вони думають, о, у мене є слуги, теж!'," сказав він.

“Особливо багаті, вони ставляться до людей, як вони ніколи б інакше. Між тим, працьовиті люди — хто може отримувати облажались — нічого не скажу."

Ось шість способів, персонал готелю обрушив свою помсту на грубість гостей.

Персонал готелю придумали кілька креативних способів, щоб возитися з гостями.

КЛЮЧОВІ БОМБАРДУВАННЯ

Виникають проблеми з доступом до вашій кімнаті з вашою карткою-ключем? Ви, напевно, засмучені, хтось на стійці реєстрації. Вони люблять дивитися з атракціонами заметушився, коли гості повертаються, щоб отримати ключ реактивирован.

МІНІ-БАР РЕЙДИ

Ви краще подивіться уважно за ваш рахунок. Дратує персонал готелю часто бродять і крадуть з міні-барами, або свідомо прораховуються ваші витрати. Якщо Ви використовували паркування, Ваш автомобіль не безпечно.

ЗАМУТИЛИ ЗУБНА ЩІТКА

Ви можете хотіти бути обережними зубну щітку — це може бути "замутили", Томський попередив. Ми залишимо це вашій уяві.

Завжди бути ввічливим співробітників стійки реєстрації готелю. Не тільки тому, що це правильно, але наслідки можуть бути плачевними.

ВИТІВКА ДЗВІНКИ

Томський зізнався у виготовленні п'яний опівночі телефонний дзвінок психувати особливо маю на увазі оцінки.

"Я повідомив йому, що він був у**отвір і він повинен спати як с**т", - сказав Томський.

І це змусило його відчувати себе краще. “Але я потрапив в точку, де я побудував стіну. Я отримав неймовірно Товстої шкіри, і я дійсно не хвилює", - сказав він.

НОМЕР КАРМИ

Влаштовувати сцену при реєстрації? Ви, ймовірно, буде знижений до паршивий номер.

"Ти, напевно, міг би бути справді хороший костюм, і ви ніколи не будете знати", - сказав Томський. “Я став майстром миттєва Карма. І якщо б я побачив чорний amex [карти] — бережися".

ОПТОМ СКЛЯНКИ

Всі ваші склянки мили з милом і водою, але поліроль для меблів, як, мабуть, це додає їм блиск.

Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволу.



Категория: Туризм