Авіакомпанії, нарешті, визнає проблеми зі здоров'ям салонні


Опубликованно 28.11.2017 00:01

Авіакомпанії, нарешті, визнає проблеми зі здоров'ям салонні

Недорога Британська авіакомпанія easyjet оголосив, що це буде сторона своїх літаків зі спеціально розробленими фільтрами, щоб зупинити токсичних парів, що надходять пасажирських салонах і кабінах.

Авіакомпанія сказала Санді Таймс , що він працює з комерційними постачальниками, завіси повітряно-космічної, після "здоров'я" привело їх до розробці і проектуванні нового салону системи фільтрації повітря."

Незважаючи на те, спеціально не згадуючи синдром aerotoxic в цьому повідомленні, це перший, нехай і пасивний, визнання того, що норми можуть бути скасовані.

Трістан Лорейн, колишній Британські авіалінії капітан, який стверджує, що токсичні салонні змусили його з роботи, сказав, що компанії easyjet оголосив: “це перше публічне визнання з боку авіакомпанії проблеми, яка в цій галузі, включаючи мою власну авіакомпанію, вже багато десятиліть заперечення. Вітаю з easyjet за бачення і мужність, якого немає в інших авіакомпаній".

Авіакомпанії вже давно спростували наявність синдрому aerotoxic, незважаючи на постійні повідомлення пілотів, стюардес і пасажирів, що знаходяться в лікарні, захворівши чи відчуває постійні симптоми, пов'язані з цими подіями. Деякі навіть померли.

Синдром Aerotoxic може статися, коли повітря в салоні, який "кровоточил" від двигунів, щоб натиснути його, перебуває під загрозою. Це повітря може бути забруднене з підігрівом двигуна масляних парів, які містять небезпечні хімічні речовини, які екіпажі і пасажири дихають і може поглинути через шкіру.

Недорога Британська авіакомпанія easyjet оголосила, що вона буде сторона свої літаки зі спеціально розробленими фільтрами, щоб зупинити токсичних випарів входячи в пасажирських салонах і кабінах.

Згідно зі звітом 2014 року від австралійського Бюро безпеки на транспорті, пасажирів і екіпажу австралійського літака були піддані впливу токсичних парів більш ніж в 1000 разів за п'ять років, що передують звіту.

Слідство встановило, що в ряді випадків екіпаж здійснив вимушену посадку за випарів — але зазвичай пасажири не були попереджені про небезпеку.

Колишній пілот австралійської Сьюзан Мікаеліс, зараз керівник відділу досліджень глобального салоні виконавчого Якість повітря, стверджував, що вона впала з синдромом aerotoxic після багаторазового впливу випарів від нагрітої струменя масла в кабіні літака BAe146. Зараз вона є одним з провідних адвокатів країни, в яких підкреслюється небезпека отруйних випарів кровотеча в салоні.

Міс Міхаеліс вважає, що синдром aerotoxic залишив її з постійними неврологічними проблемами.

"Сидячи в нездорової середовищі і піддаються впливу хімічних речовин, з кожним днем мені ставало погано," вона сказала "Дейлі Телеграф".

“Існує модель хронічної хвороби ... і він повинен бути розглянутий у подальшому. Мої дослідження виявили групи пілотів з раком мозку у Великобританії. Вони були в основному летять коротких подорожей.

“Шлях двигуни призначені значить, екіпаж і пасажири піддаються впливу шкідливих випарів. Вони мають як короткострокові, так і довгострокові наслідки для здоров'я, включаючи рак."

Міс Міхаеліс був діагностований рак молочної залози в 2013 році.

Але управління цивільної Австралії з авіаційної безпеки (Каса) не переконали.

У доповіді за 2009 рік під назвою забруднення салоні літака повітря Стравити повітря, сказала Каса, що визнаючи потенціал для забруднення повітря кабіни від стравлювання повітря є "значним", однак докази ще.

"Незважаючи на великий обсяг інформації, наявної у групи, залишається без відповіді багато запитань, намагаючись зрозуміти потенціал для впливу моторного масла в салоні літака і гостре і хронічне вплив на здоров'я людини в результаті такого впливу," - йдеться у доповіді.

"Наявна інформація про асоціацію між специфічними забрудненнями і симптоми все частіше можливий, а не остаточний."



Категория: Туризм