Сидіння на літаку завжди льотчикам


Опубликованно 31.10.2017 00:09

Сидіння на літаку завжди льотчикам

Дійсно, Сміт пише колонки, блоги та книги на цю тему за останні 14 років, включаючи Нью-Йорк Таймс бестселер під назвою кокпіт конфіденційною. На своєму сайті AskthePilot.com ви можете переглянути його в розділі часті запитання, щоб отримати відповіді на загальні питання про авіаперельотах.

"Коли люди почали б питання про Flying [з] 'Це правда, що ... - відповідь була майже завжди-ні, це абсолютно невірно!'" Сміт сказав нам. "Ось чому я почав писати про польоти".

Сміт, далекомагістральних пілот для великого перевізника, що він воліє не розкривати, взяв свій перший льотний урок, перш ніж він міг проїхати у віці 14 років і почав літати на комерційних авіакомпаній в 1990 році. Ми попросили його розповісти про помилки, про польоти, що це походить, щоб бачити світ від 35000 футів, і що він має спільного з рештою частиною нас.

Літак летить сам, вірно? Не реально

Одна з найбільших улюблених мозолів Сміта помилкове переконання в тому, що навіть досвідчені мандрівники, здається, важко похитнути: що, коли літак знаходиться на "автопілоті" він летить собі, як деякі гігантський автомобіль Google з небес.

"Я не впевнений, де ідея виходить від," Сміт сказав із відтінком роздратування. "Можливо, наші льотчики власні найгірші вороги в цьому плані, так як багато пілотів дуже закоханий технології, які ми використовуємо, і може сказати щось на кшталт 'ми натискаємо кнопки і літак летить сам.' І в якомусь сенсі це правда, але люди приймають це дуже буквально."

Одним з найбільш поширених висловів я чув, що не тільки літаки літають самі по собі, але вони також землі самі, що Сміт категорично заперечував, зазначаючи, що майже всі з посадок він бере участь у майже повністю ручним.

"Є така річ, як автоматичну посадку, але я бачу, може пару в рік", - сказав він. “Навіть при всій автоматизації і працює, ви все одно завжди літали на літаку. Вам не обов'язково кермо своїми руками на кермі за весь політ, але автоматизація робить тільки те, що ви говорите це робити, і ви повинні сказати йому, що робити, коли це робити, як це робити, де це робити.

“Як мені описати це, що є, напевно, шість або сім різних способів я можу командувати підйому або спуску з використанням засобів автоматизації, в залежності від обставин. Пілот повинен визначити все це, а потім виконати його, внести необхідні зміни і т. д.".

Пілоти відповідають більше, ніж люди думають.

Сміт якось летів вантажний літак через Атлантику з автопілотом "відкладено — значить він не працює", - пояснив він. "Це була проста справа, але є певний виклик, мають ваші руки на кокетці літак протягом восьми годин."

Я запитав, як це було важко, і може пілот боровся з літаком весь шлях, який, сказав Сміт, залежить від умов. В такому випадку літак міг "летіти" протягом короткого періоду, можливо, в бік човен може вчинити так само, якщо ви направляєте його в потрібному напрямку — але не набагато більше, ніж це, особливо тому, що вам не доведеться турбуватися не тільки вліво і вправо, але вгору і вниз," сказав Сміт.

"Автопілот був винайдений, щоб полегшити льотчикам [з] фізично [перебуваючи] на колесі, або ярмо, протягом усього польоту", - сказав Сміт. "Це не займе пілот з петлі, але полегшити певні завдання."

Турбулентність є нормальним

"Коли я вперше почав писати і відповідати на запитання про польоті, я був дійсно вражений кількістю людей, які стурбовані грубим повітря, тому що з нашої точки зору, це нормально", - сказав Сміт.

“Не слід зневажливо або занадто безтурботним про це, а це правда, що кожен рік певну кількість людей отримали поранення в зіткненнях з турбулентністю. Але зазвичай це відбувається тому, що вони не seatbelted, коли вони повинні були бути".

Тому Сміт не налякало все те, що я іноді думаю, як "вибоїни в небі", але при натисканні, щоб думати про те, що не нервувати пілота, у нього є деякі побоювання з приводу того, як турбулентність повітря змінюється.

"Це стає все більш очевидним, що зміна клімату є збільшення числа зіткнень з надзвичайно сильної турбулентності", - зазначив він. "Зрозуміло, що якщо певні кліматичні умови поглиблюються, там збираються бути багато речей, які приходять разом, щоб зробити для більш вибоїстою атмосфера".

У пілотів набридне?

"Кожен професіонал в кожній сходинці роботи в якийсь момент стає трохи нудно, але нудьга-не найправильніше слово," сказав Сміт. “Мені іноді нудно посеред океану вночі, коли не так багато відбувається? Звичайно, але я можу посперечатися, можна знайти хірурга, який би сказав йому набридне в середині операції на мозку. Це все відносно, так що я хотів би робити в такі моменти подумати про те, як я потрапив туди, де я професійно. Коли я був маленьким дитиною, читання на літак розклад і уявляючи, що це скидалося б, щоб бути льотчиком, зараз насправді робити це, він тримає мене заземлений, щоб використовувати поганий каламбур."

Пілоти завжди вибираю місце біля вікна на місце біля проходу.

Вікна або в проході?

“Хтось з ентузіазмом або особиста зацікавленість в польотах завжди збирається зайняти місце біля вікна, бо вони насолоджуються мають постійне нагадування, що ви перебуваєте в цієї чудової машини в повітрі. Протягом багатьох років бачиш стільки класних речей з повітря, важко знати, де почати. Пролітаючи над пустелі Сахари, бачачи айсбергів в Північній Атлантиці, Пролітаючи над містом Стамбула, дивлячись на піраміди, пролетів над американським Заходом, побачити Північне Сяйво ..."

Книга Сміта включає в себе список з кращих речей, які він бачив з повітря, підкресливши свій ентузіазм для спостереження планети з висоти. Але він також зазначив, що пілоти мають унікальний погляд на деякі з найбільш тривожних пейзажів на планеті, у тому числі зникаючі тропічні ліси, вирубка пожежі і смог над великими містами.

"Бути в змозі дивитися вниз так довго на стільки на планеті, що я відхилиться від нього, як мала земля насправді, майже в страшний шлях, який може служити попередженням", - сказав Сміт. "Багато з збиток, який ми робимо в світі дуже видно з літака".

Пілоти спокійний пасажирів

Коли ми бачимо льотчиків зайняти вільні місця на літак, ми могли б задатися питанням, якщо вони будуть судити все, що відбувається, якщо вони турбуються, якщо вони шифруються вони застрягли в тренера. Що це за пілот, який летів в якості пасажира?

"Це як політ в якості пасажира," Сміт сказав зі сміхом. "Ми не робимо ніяких назад відкатав місце; ми так добре знайомі з підготовки, яка йде стати льотчиком, що це важко нервую."

Але це не всі хороші часи: "речі, які дратують мене літати ті ж речі, які дратують середня технічна."

Пілоти майже як зачарований безпеки аеропорту, так як ви

"Система, яку ми придумали в якомусь сенсі так ірраціонально, що це змушує мене питання наш колективний розум", - сказав Сміт. “Серед них є хороші і працює добре, але чи достатньо це так нераціонально і нерозумно, що це важко.

“Ті частини, які працюють не ті частини, які ми не бачимо; те, що відбувається за лаштунками, так сказати. Це дійсно гайки і болти безпеки аеропорту. Що у нас на майданчику вже інша історія. Я не кажу, що на сайті служби безпеки аеропорту-це погана ідея; звичайно, це не так.

“Але специфіка того, що ми придумали-це шкребеться. І це було б пробачити, якби не витрачали таку величезну кількість часу і грошей. Безпеки в даний час стала одним з найбільш неспокійних і обтяжують частину польоту, і вона не повинна бути таким чином.

“[Пілотів] є певна закочування очей і бурмочучи, але врешті-решт ми мовчки погоджуємося. Я думаю, що має бути більше опір проти правил, що, очевидно, марна трата часу і грошей; чому працівники авіакомпанії не збираються разом, щоб попросити поміняти, я не знаю".

Літаки 'ковзати' більше, ніж ми знаємо.

Ви можете ковзати літак додому

Після знаменитого успішного посадку на воду в США Airways рейсу 1549, який втратив обох двигунів після зіткнення зі зграєю гусей і потрапили в річку Гудзон без серйозних травм, багато людей задавалися питанням, якщо ви могли б зробити це з будь-якої площини при яких обставинах.

"Навіть найбільший літак ковзає чудово," Сміт пояснив. “По суті, аеродинамічний якість — на висоті програла відстань — це насправді краще, в деяких більше літаків, ніж в дуже невеликих літаків.

"Але більшість людей не розуміють, що в якості пасажира, ви ковзаєте весь час", - сказав він. "Спуски часто робляться на те, що ми називаємо 'простою тяги, яке означає, що двигуни ще працюють, але вони роблять невеликий підведеної потужності або тяги. Вони заряджають електрика і повітря і всі, але вони нічого не роблять інакше; Ви не ковзаючи. Якщо двигуни були повністю відключається в цей момент, це буде темно, і ні одна з внутрішніх систем б працює, але літак не буде ковзати по-іншому.

"І це відбувається практично на кожному рейсі; завжди є деякі точки, де ви знаходитесь на холостих обертах тяги."

Тому замість того, щоб сказати приємного польоту, можливо, ми повинні сказати гарного ковзання.

Ця стаття спочатку з'явилася на розумніші подорожувати і була перевидана з дозволу.



Категория: Туризм