Новый фінансові сервіси: що сьогодні впливає на ваши попит


Опубликованно 17.09.2017 10:10

Новый фінансові сервіси: що сьогодні впливає на ваши попит

Фінансовий сектор у сучасному мир не може розвиватися без технологій. Но в Украине, к сожалению, поки не існує яскравих прикладів технологічних фінансових послуг, банки Украины. W одной стороны, це обмежує развития галузі и Z — надає багато можливостей іншим гравцям ринку.

Которые головні тенденції у развития сфери технологічних фінансів сьогодні панують мир? Перший тренд — мобільність

Svit рухається, клієнти і стають мобільними все більш. В прошлом 5 лет в західних странах Европейского кількість мобільних платежів зросла 9 разів. - Являються компанії, мають величезну база клієнтів і створюють мобільні гаманці: Apple Pay, Android Pay, Samsung, WeChat т. I in. Почти 10% американців взагалі не в використовують гроші картки або, усі розрахунки через смартфон. У Китаї в 2016 году було здійснено мобільних платежів на сумму $2,4 трлн.

Що ми маємо? В україні є багато передумов, щоб така система розвинулася. Уже сьогодні 57% користувачів виходять в інтернет ч мобільних пристроїв і близько 30% завантажують dodatka для мобільних платежів.

Другая тенденция — онлайн-перекази

Світова економіка сьогодні не має, і цена створює багато можливостей, ми мы должны аналізувати. В 2017 году прогнозується, що трудові мігранти перекажуть будет в стране происхождения, $673 млрд, доля онлайн-переказів подшипник біля 14% (6% — 2014 год). Крім, обсяг світового e-commerce в поточному году лагерь будет $2,35 трлн.

На территории Украины є топ-3 маркетплейси: olx, rozetka. aliexpress. Последний получил 30% інтернет-аудиторії Украины, и імпорт це были, кошти від якого йдуть через границу. Чи це відкриває новый можливості для народа бізнесу? Так, відкриває. Це шлях до ведення прозорого інтернет-бізнесу, забезпечення прозорого руху коштів і багато чого.

Третій Тренд — Fintegration

Сьогодні класична модель банкінгу трансформується, відділення банків перетворюються на сервісні пункти. Цена похожа на революцію, эля, это ж странице, така тенденция структурує ta рухає інвестиції в банке для покращення банківської поля мобільного банкінгу ta IR. Є один важливий момент — банки відкривають sche новый можливості до своїх сервісів для зацікавлених фінансових организаций, сфокусованих на роботі в онлайн-сегменті.

В Украине є можливість сформувати большой список фінансових сервісів, которые будуть надавати вузькоспеціалізовані компанії. Наприклад, Польши 75% платежів e-commerce здійсюється через онлайн-банкінг, що зменшує собівартість для бізнесу. На мій погляд, Fintegration — цена і найбільший найважливійший тренд, формує партнерську співпрацю банків та фінансових компаній.

Четвертий тренд — БЕЗПЕКА платежів та ідентифікація

TSE Power не потрібно также обговорювати. БЕЗПЕКА та платежів их ідентифікація — ключова річ, Як показує рівень сервісу та повагу до клієнтів. Для прикладу, втрати від фроду (вид шахрайства в галузі інформаційних технологій, зокрема несанкціоновані дії і неправомірне користування ресурсы і послугами в мережах ЗВ язку — выходной) коштували бізнесу только в США $32 млрд виростуть і до 10 разів год будет в 2020 году. В Украине ситуація что-то краща, а тому що 60% карток мають 3D Secure.

Но я вважаю, що в Украине потрібно трохи спростити закони щодо фінансового моніторингу та сектор, как правило, та надати можливість фінансових организаций з функціями, колки работают банки. Зобов'Unterst?tzung банка та фінансові установи взаємодіяти ч клієнтами. надавати информации о положении дел в если-то момент час.

? ' ятий тренда дані, підтримують усі попередні тренди

Фінансові мы должны установить бути більш пильними h погляду збереження та контроль данных. говорити не только про оцінку клієнтів для його доход, втратами та поведінці. Ми мы должны інструменти также враховувати VSI класичні фінансові продукт, в котором числі кредитні. Ми мы должны володіти новими фінансовими продуктов та більш ефективну роботу h класичними сервісами. Інтернет-сервіси h різних пристроїв, low-risk VS. high-risk платежі, глобальні мережі, запитують дані — все це впливає на профіль безпеки клієнта. В І цьому питанні важлива співпраця великих банків та мобільних операторів з большой клієнтськими оснований особенно, если враховувати постійний развития систем безпеки.



Категория: Экономика