Туризм

В середині польоту паніки, так як двигун вибухає

"У нас є інформація, що там був один смертельний випадок," голова Національного транспортного Бюро безпеки корпорації Роберт сказав. Ніяких подробиць не було.

Пожежники оглядають Південно-Західний літак авіакомпанії після того, як двигун вибухнув в середині польоту. Фото: Ютуб

Пасажири вже описав травматичні сцени, як двигун вибухнув і осколками завдали вікна задути.

"Один пасажир, жінка, яка була частково виходить з літака ... було зібране на потилиці в інші пасажири," Тодд Бауер, батько одного з пасажирів, сказав WACU.

Всередині кабіни #SouthwestAirlines 1380, через Twitter користувача Matt Tranchen. Видувне вікно. pic.twitter.com/2QyjHByfih— Даг Данбар (@cbs11doug) 17 квітня 2018 року,

Не відомо, якщо померлий людина є таким же пасажиром, який був майже намальований з вікна.

Аварійні служби видерся на сцену після того, як літак здійснив екстрену посадку близько 11 ранку (1 година ночі за східним часом).

Пасажир Аманда Bourman розповів AP, що вона побачила працівників швидкої медичної допомоги дефібрилятор, щоб допомогти жінці, яку зняли з літака після того, як він приземлився.

Житель Нью-Йорка сказав, що вона сидить біля задній частині літака і спала, коли вона почула гучний шум.

У Південно-Західній авіакомпанії літак сідає на злітно-посадкову смугу в міжнародному аеропорту Філадельфії після того, як він здійснив аварійну посадку. Фото: АП

Вона сказала, що в літаку було досить тихо, бо всі носити кисневу маску, а деякі пасажири були в сльозах і іншим вигукували слова підбадьорення.

Фокс 29 повідомили, що 12 пасажирам знадобилася медична допомога.

Новини вертоліт кадри показали пошкодження в лівий двигун літака і асфальт був покритий піною з пожежної бригади.

Пасажир Марті Мартінес зробив короткий Facebook відео з підписом: “щось сталося з нашим літаком! Здається, ми падаємо! Аварійна посадка! Південно-західний перельоту з Нью-Йорка в Даллас!!"

Він сказав, що "кров була всюди" на борту.

"Спочатку був вибух практично відразу, кисневих масках спустилися і протягом 10 секунд, потім двигун потрапив у вікно і розбив його", - сказав він.

Аеропорт Філадельфія в Твіттері, що рейс 1380 'благополучно приземлився в ПХЛ і пасажири доставляються в термінал'.

Рейси 1380 ніс 143 пасажирів і п'ять членів екіпажу.

Південно-захід сказав, що розслідує інцидент.

"Ми знаходимося в процесі збору додаткової інформації", - йдеться в заяві. "Безпека завжди наш головний пріоритет у Південно-Західній авіакомпанії, і ми активно підтримуємо наших клієнтів і екіпажі на це час."

Кілька двигунів не на мене в польоті, але не один факел і окремі ножі. Відмінний дизайн та структурні роботи #Боїнг зберіг недоторканим птах і пасажири живі. #Пілоти SouthwestAirlines зробив дуже хорошу роботу, а також. pic.twitter.com/JWYspp7kIo— Кріс Хармер (@Navyharmer) 17 Квітня 2018

Літак був оснащений двигунів cfm56, які виготовляються фірмою CFM International-спільне підприємство між General Electric і французька група safran.

ЖДМ, єдиного постачальника двигунів для літаків, 737-700, ще коментувати.

Національна рада з безпеки транспорту провів розслідування аналогічного інциденту південно-заході в 2016 році, що зачіпають один і той же тип двигуна.

У цьому інциденті, вентилятор леза відхопили Південно-Західний двигуна 737-700 час польоту, відправляючи сміття врізається в літак і пошкодження фюзеляжу, крила і оперення.

Пізніше слідчі слідчі знайшли докази тріщина відповідно до втоми металу на титан-сплав леза. Однак, ніхто на борту не постраждав.

подробнее )

Вона послизнулася на плитці і зламала ногу. Через кілька тижнів вона була мертва

Ганна Bowditch, 34, зламала ногу на 30 липня 2014 року і був змушений підтримати її забинтованная кінцівку на стіл, лоток для обмежених далекомагістральний рейс додому в Мельбурн.

Святилище жінку озер помер через три тижні в приватній лікарні Святого Вінсента, після інсульту, після ускладнень під час операції.

Її родина вважає, що у неї тромбоз глибоких вен (ТГВ) і медичної недбалості хірурга Ауді Widjaja і анестезіолог Фей Peik Яу та інших членів хірургічної бригади стало причиною її смерті.

Стівен Bowditch заявив, що його дружина, яку він описав як колишній "тренажерний зал наркоман", скаржилася на втому, задишка і високий пульс перед операцією.

"Вона дихала дуже швидко до точки, де я думав, що у неї був напад астми," містер Bowditch заявив в перший день слухань у середу.

Містер Bowditch заявив, що його дружина була в постійному болю, так як зламав їй ногу і скаржився їй гіпс занадто туго.

Ганна Bowditch (ліворуч), Стівен Bowditch (праворуч) та їхня донька Наталя на Гаваях. Фото: поставлений юристів Моріс Блекберн.

Вона вибрала для операції після консультації у медичного персоналу вона стане мобільна рано. Він сказав, що вона хотіла зробити якнайшвидшого одужання, щоб вона могла піклуватися про сім'ю.

"Мій великий жаль було те, що я не зупинив її від необхідності", - сказав він крізь сльози.

"Я сказав їй, що я думав, що це було занадто рано". Містер Bowditch сказав, що стан його дружини був піднятий з анестезіологом і персонал лікарні перед операцією 16 серпня.

Він сказав, що в документах згоду на операцію, вона відповіла "ні", відчуває прискорене серцебиття, але потім повідомив медичному персоналу про всіх її симптомів.

"Я розмовляла з Анною після того, як вона побачила, що хірург і сказав я, - Ти розповіла йому все?', а вона витріщила очі і сказала, 'звичайно.'"

Під перетинати-експертиза, Доктор Widjaja погоджено мс Bowditch ряд факторів ризику розвитку ТГВ, в тому числі нещодавно далекомагістральних рейсів і недавно, що приймають оральні контрацептиви.

Але він сказав, що вона представлена з низькою ймовірністю фактично не маючи ТГВ, сказавши, що вона не присутня з утруднене дихання або біль в гомілці.

Він сказав, що матеріал вона вказала, нещодавно у неї були серцебиття років тому, але не.

Доктор Widjaja — хто сказав, що він бачив між 64 і 96 пацієнтів в тиждень — сказав, що якби він знав, що мс Bowditch страждав останні серцебиття, він би скасував операцію.

Він заперечував реконструкції подій, тому що він не чітко пам'ятаю. Розслідування триває.

подробнее )

Австралійці залишилися на мілину в Японії відразу, як рідкісний зимовий шторм спричинив Токіо найбільший снігопад в років, форсуючи скасування 250 міжнародних рейсів

Близько 16 сантиметрів снігу впав в центрі японської столиці на 7 вечора в понеділок (за місцевим часом). Інформаційне агентство кіодо повідомляє, що це було саме велике в місті снігопад в чотири роки.

Рейс Квантас з-за покинути аеропорт Ханеда в 10 вечора був відкладений майже на чотири години з-за погоди.

Докладніше: дев'ять отримали поранення в результаті виверження вулкану в Японії курорт

Пасажирів застрягли в міжнародному аеропорту Токіо. Фото: Додається

Був корейський літак де-льодом два рази і співробітники аеропорту були судорожно гонки з плугом смуг.

У Сіднеї Нік Ломбардо, 20, і його сім'я занурилися в Японії літак авіакомпанії, що прямує в Сідней, але нам сказали покинути літак через п'ять годин.

За словами г-на Ломбардо, лайнер пообіцяв організувати проживання та переліт, але все, що у нього були спальні мішки, вода і сухарі із співробітників аеропорту.

Ці відео і фотографії показують людей, які сплять на підлозі в аеропорту в ранні години від 23 січня.

Пасажирів після хуртовини в Японії заборонила польоти. Фото: Додається/Storyful

Сідней мама Саллі Квінн-це одна мілину пасажира, як вона намагається дістатися додому після катання на лижах протягом десяти днів зі своєю родиною в niseko.

"Мій син і я обидва захворіли, це останнє, що нам потрібно", - сказала вона ААП в аеропорту.

"Потрібно повернутися до роботи".

Студент університету тому Уоддінгтон, 20, був на сноуборді відпочинок з сім'єю в Меко на тиждень.

Сім'я з шести спійманих Токіо поїзда і монорейка в аеропорт і були в шоці від сардини фактор.

"Це було досить неспокійним", - сказав ААР.

"Так багато людей були штовхатися на поїзди".

Зрозуміло, на деяких гірськолижних полів автобусів з австралійських лижників на борту не міг пробитися крізь товстий шар снігу, в результаті чого деякі пасажири повністю втратили свій рейс.

Поїздів у передмісті Токіо були днем надзвичайно повний.

Пасажири дали спальні мішки після рейси були скасовані в Токіо. Фото: Додається/Storyful

Уряд видав сильний снігопад попередження для області навколо столиці, буквально через два тижні після того, як сотні людей були замкнені на ніч у поїзді на півночі Японії з-за сильного снігопаду.

Японський громадський мовник NHK повідомляє, університети перенесли вступні іспити через були проведені у вівторок вранці.

Насувається системи низького тиску і холодного фронту недалеко від узбережжя основного острова Японії Хонсю, як очікується, принесе більш низькі температури і сніг протягом дня і ночі, японське Метеорологічне агентство сказав.

В японській столиці часто можна побачити сніг хоча б раз у рік, але в цей раз це було накопичувати, а не швидко тане.

подробнее )

- Він не нападав на мене

Австралієць Бенджамін Робб, 43, помер після бійки на тайському курорті Паттайя в початку лютого після того, як американські Хосе Поланко, 44, напав на нього, поки містер Робб підняв господиню за шию.

Містер Поланко, родом з Нью-Йорка, стверджував, що він діяв в цілях самооборони і втрутився, щоб допомогти жінці — Rungarun Saensuwan, хостес в рубіновий клуб в курортному районі червоних ліхтарів.

Мс Rungarun підтвердив головний Тайський поліцейський слідчий, що Р-Н Робб підняв її за шию і були проблеми з диханням, але це були тільки "гратися".

Танцювальний бар у Уокінг-стріт в Паттайя. Фото: Роберто Шмідт/ГВП

"Він не нападав [мені]", - сказала вона. Її коментарі та офіційні інтерв'ю були зафіксовані в тайських ЗМІ і підтверджується АПУ.

Містер Поланко, який заявляв про свою невинність, сказав, що він тільки втрутився, коли він побачив, містер Робб тримає матір за шию і її обличчя синіє. Він був звинувачений в смертельну атаку після пробивання містер Робб в голову.

ЗМІ повідомили іншим в барі теж нападали містер Робб штовхати його в голову, поки він лежав на землі. Рубіновий йдеться в заяві клубу бійка тривала менше хвилини.

Бійка сталася на початку вечора з двома чоловіками, як повідомлялося, були сильно пив протягом дня.

Містер Поланко залишається у в'язниці Паттайї вартою, поки поліція завершити свої дослідження. Ніяких офіційних Дата не була встановлена для його випробування. Якщо його визнають винним, загрожує від трьох до 15 років у в'язниці.

подробнее )

Лють пасажира за стюардеси: "я міг бачити її грудей

Д-р Робертсон червня, від Веллінгтона в Новій Зеландії, відправився в Малайзії два рази в рік протягом останнього десятиліття. "Середнього віку професіонал" був такий розлючений, про її останньому польоті на компанії airasia, який вона написала у Малайзії сенатор Ханафі Мамат поділитися нею з огидою, за даними Малайзійської Дайджест.

Д-р Робертсон писав у листі, який було розміщено на Facebook: "я відчував, що дуже образився на дуже коротких спідницях ці жінки носять на повітря Азії ... я знайшов його досить огидно себе, як не кожен цінує це."

Вона вся інциденту в аеропорту Куала-Лумпура, який залишив її в шоці.

Лист пасажира.

"Один з повітря Азії жінки зігнулися в супермаркеті в klia 2 і я побачив її спідню білизну, жахливо!"

Вона продовжувала сайті ще один інцидент на рейсі в жовтні минулого року з Окленда в Куала-Лумпурі, де вона сказала член екіпажу, щоб прикрити.

“На рейс Ейр Азії ... жінок, які відбувають нам в преміальних місць у бізнес-класі її блузка була відкрита, і я міг бачити верхню частину її грудей. Я заперечив і попросив її, щоб закрити їй куртку, як вона схилилася над нами".

Люті сіла на сходинку, як доктор Робертсон закінчив її лист.

"Одна з речей, яку ми любимо Малайзія є те, що ваші жінки не одягаються як повії, і люди дуже шанобливо ставляться до інших."

Супутні форми рейс airasia були занадто багато для одного пасажира.

Однак, у неї немає проблеми з тим, як люди були одягнені.

Сенатор Мамат обговорювалася в минулому місяці, питання про сексуальна уніформа, припускаючи, що бортпровідники розносили Малайзійських авіаліній носити шаріату форму, щоб не дати туристам неправильне враження про Малайзії.

Він стверджував сексуальний уніформа екіпажу на airasia і Світляк може "розбудити пасажирів".

подробнее )

Ніяково кінці для малюка, який намагався виграти круїзне судно

Ділан Баєр, зі штату Айова, заявив в Twitter круїзного гіганта Royal Карибського басейну погодився дати йому круїз свого власного корабля, якщо він міг би зробити ретвітнула два мільйони разів.

Виявилося, Ділан намагався повторити успіх нагетси-люблячий підліток Картер Уилкерсон, який минулого року виграв 12 місяців безкоштовно страви з ресторану швидкого харчування wendy's після того, як він взявся за свою задачу, отримавши ретвітів 18 мільйонів разів. Не тільки місії картера вірусний, він виявився з найбільш ретвитыретвитнуть твіт коли-небудь.

Ділан не був такий успішний.

Минулого тижня він написав screencap того, що виявилося обмін повідомленнями між собою і Королівського Карибського басейну.

Будь ласка, допоможіть, людина потребує в своєму човні!

подробнее )

Туристичний вандалізм іскри обурення в Таїланді

На вихідних пара була помічена розпилення графіті на стіні в ко-Ланте, сонний острів, район на схід від Пхукета, в Нью-Йорк пост повідомляє.

Фотографії наслідувач вуличних художників спійманий на місці злочину були завантажені на Facebook, хоча вони дотепер залишаються непізнаними, повідомляє наступне Акула.

Користувачі соціальних мереж обурені, з одним з користувачів Facebook пише: "Я думаю, що кожен повинен знати, що ці люди робили на цьому прекрасному острові."

"Зробити це у свій власний міський квартал," інший користувач Facebook говорить. "Не роби це на острові з культурою Ви не розумієте".

У грудні, Тайська поліція заарештувала американська пара Брюс сайт baizer, 29, і Ристин Joness, 22, готель в Бангкоку після того, як вони були піймані на відео позначки по вулицях Бангкока. Їх вандалізм був спійманий на камеру, і інциденту пішли вірусні.

Народ Таїландуповідомляє, що пара була стягується $196 в порядку і що вони пізніше вибачився, сказавши, що "вони робили це просто заради забави."

Ця історія вперше з'явилася на Нью-Йоркській посаду і опублікована з дозволу.

подробнее )

Це кінець паспорта?

Сьогодні міністр внутрішніх справ Пітер Даттон заявив, що процес вже був випробуваний в аеропорт Канберра з 90 відсотків успіху.

Містер Даттон сказав в Національному прес-клубі його високотехнологічних плани вітати зарубіжних авіапасажирів.

“Я хочу, щоб вони йшли плавно ... від А380 і в часі, і ми не далеко від цього — з розпізнаванням обличчя на ходу, паспортів народів залишиться в їх кишені.

"Вони будуть ходити від літака до узбіччя і покинути аеропорт".

Міністр запустила масштабний капітальний ремонт системи Visa, яка може включати в себе компанії з проектування, встановлення та експлуатації технології, яка контролює річний трафік візи 8,5 мільйона додатків.

Контракт може коштувати мільярди і містер Даттон сказав, що він не буде перешкоджати китайська компанія з управління безпеки конфіденційних і персональних даних.

"Ми підемо через нормальні процеси закупівель і у нас немає дискримінації щодо китайських компаній", - сказав НІП.

Р-н Даттон говорить високотехнологічного плани близькі до реальності. Джерело: фото: AP/рід mcguirk.

“Ми не проти американської компанії. Ми дивимося на сумлінність людини, співробітництво, консорціум, який прийшов разом, щоб поставити ставку і ми будемо працювати через їхню пропозицію."

Містер Даттон сказав, капітальний ремонт і придбання техніки було необхідно, так як подача заяв на отримання візи був занадто великий для звернення людини.

Він сказав, що більша частина напруги як з двозначного числа візових заяв від прибутковий китайський та Індійський ринки, у тому числі туристичних та студентських програм.

"У мене немає співробітників, немає і не буде, щоб забезпечити перевірку, що потрібно, що тепер ми можемо доставити за допомогою технологій", - сказав пан Даттон.

"Питання для нас, як ми можемо доставити, що при мінімальних витратах таким чином, що забезпечує більші гарантії захисту?"

Та ж технологія буде використовуватися для обробки вантажів, яка є одним з секторів через онлайн-покупки з зарубіжних джерел.

"Ми, ймовірно, може бути, покоління, покоління, технологія, поза його, так що через пару років", - сказав він. "Це дійсно дуже близько".

подробнее )

"Сінгапурські авіалінії" названий найкращим у світі

Це було питання, яке цікавить багатьох мандрівників губи за останні кілька років, і тепер нам залишається тільки гадати, не більше. Тому що вони повернулися, дитина.

У ці дні, ми були набагато частіше чую про екстравагантних милю пропозиції близькосхідних авіакомпаній, як Emirates і Etihad. Але за лаштунками, "Сінгапурські авіалінії" інвестує в модернізацію своєї пропозиції — і це починає окупатися.

Тепер, золотий Олді реально взяла назад свою корону, був названий кращою авіакомпанією в світі за версією TripAdvisor.

Air Нової Зеландії посів друге місце у ТОП-10 списку, потім Емірати. Є також деякі менш відомі авіакомпанії, які зробили розріз, таких як Великобританія бюджетний перевізник Jet2 і Hello Kitty тематичні авіакомпанія EVA повітря.

Сінгапурські авіалінії: нові каюти будуть зробити це важко, щоб знову літати економ

Сінгапур їжі авіакомпанії був добре прийнятий.

Аеробус А350-900XWB в Сінгапурі лівреї авіакомпанії. Фото: Сінгапурські Авіалінії

А також перше місце як краща авіакомпанія, авіакомпанії "Сінгапурські авіалінії" також набрав нагороду за найкращий перший клас і економ-клас. Катар дихальних шляхів, забитих кращим бізнес-класом, і повітря Нової Зеландії виграв кращий преміум економ.

"Для нас велика честь бути одержувачем у цьому році кращою авіакомпанією в світі", - сказав генеральний директор авіакомпанії "Сінгапурські авіалінії" го Чун Фонг.

“Ця нагорода є підтвердженням наполегливу працю і самовідданість тисяч наших співробітників по всьому світу, які фокусують свою увагу кожен день з того, що "Сінгапурські авіалінії" залишається конкурентоспроможною на світовому рівні.

Вам затишно на Сінгапурські авіалінії.

“Наша бізнес-модель базується на трьох основних принципах: лідерство продукту, якості обслуговування та підключення до мережі. Ми продовжуємо вкладати значні кошти у всіх трьох областях, щоб гарантувати, що ми маємо в галузі рішення, які відповідають і перевершують очікування наших клієнтів, як на землі і в повітрі".

Переможці були визначені за алгоритмом, враховувати до уваги кількість і якість відгуків авіакомпанії і рейтинги у всьому світі протягом 12-місячного періоду. Це тільки другий раз на TripAdvisor опублікував такий список.

Не Австралійська авіакомпанія внесла в список, але і qantas була визнана найкращою авіакомпанією Австралії. Однак, коли справа доходить до південної частини Тихого океану, він був побитий повітря Нова Зеландія.

"Квантас": що це таке, щоб літати першим класом з кращою авіакомпанією Австралії

Авіакомпанії "сінгапурські авіалінії" нова бізнес-класу. Фото: Сінгапурські Авіалінії

Авіакомпанії "сінгапурські авіалінії" преміум-економ-клас.

Топ-10 авіакомпаній світу, в тому числі цитати з TripAdvisor рецензентів

1. Сінгапурські Авіалінії, Сінгапур

“Я летів із Сіднея в Сінгапур в бізнес-класі. Їжа була кращою, я мав в останні 10 років. Обслуговування було відмінним, і персонал насправді хотіли бути там. Один з кращих, якщо не краща авіакомпанія."

2. Повітря Нова Зеландія, Нова Зеландія

“Стюардеси привітні, ввічливі, професіонала, і відданого обслуговування клієнтів. Обід був чудовий, навіть в економ-класі, і там був безкоштовний НЗ червоного і білого вина. Навіть відео безпеки розважають. Я не прилетіла будь-яка інша авіакомпанія між США і Нової Зеландії".

3. Емірати, Об'єднані Арабські Емірати

“Ця авіакомпанія є сутністю стилю, класу і комфорту. Все, що я очікував був перевершений. Від їх подання, їх обслуговування, яке професійно, але не скасовує їх індивідуальним підходом до туристів. Аеробус величезний, але атмосфера всередині комфортно, сидіння ширше, вікна більше."Емірати: "не покращуй своє місце, оновити авіакомпанії"0:30

Перевірте рекламу Емірати радують листівки, щоб оновити свої авіакомпанії.18 січня 20183 місяця тому

подробнее )

Занадто багато льоду може запобігти літак від робити важливі речі, як 'змінює висоту або напрям" і "триматися в повітрі'

Інші країни, особливо в Північній півкулі, не менш щасливим в цьому відношенні і негативних температурах, таких як ті, які нещодавно прокотилися по Західній Європі через "звір зі Сходу" заметіль може створювати значні проблеми для транспортних мереж, у тому числі комерційних літаків.

Лід вкрай небезпечний для літаків — крім розміщення додаткової ваги і навантаження на літак, і впливає на аеродинамічні показники, він також може заморозити контролю поверхонь, таких як рулі і елерони на місці, запобігаючи літак робимо важливі речі, як "змінює висоту або напрям" і "триматися в повітрі".

Якщо ви коли-небудь літали з особливо холодних іноземного аеропорту протягом зими, ви, можливо, помітили, літак зупиняється на злітній смузі під час пожежі-двигун як засобами спрей хімічної рідини у всьому крила і хвіст. Побачивши це сам в Монреалі і зовсім недавно в Парижі, я почав задаватися питанням, що відбувається — і виявилося, що літак був лід.

Звір зі Сходу був величезний зимовий шторм, який нещодавно вдарив по Європі, зачіпає безліч аеропортів, як Шарль де Gualle в Парижі. Фото: Ройс Вільсон

Рішення антикригової вам багато користі в Канаді зі зрозумілих причин, а за даними Міністерства транспорту Канади повітряних суден спеціальною рідиною, як правило, зроблені з гліколю на основі рідин, що містять воду, інгібітори корозії, змочувальні речовини і барвника.

Існує чотири типи вирішення. Тип I (пофарбовані в оранжевий колір) - це антиобледенитель, розроблена для видалення льоду на літаку і нагрівається до розпорошуючись на. Тип II (білий) і III (світло-жовтий) включення противообледенительной компонентів і призначені для проживання на крилах, коли літак проходить наземні операції; Тип IV (зелений) рішення останні поліпшення II типу рішень і призначені для великих літаків, включаючи Boeing 777 і Airbus А380 — вони тривають довше, перш ніж втратити свою ефективність.

Аеропорти в Канаді, в Монреалі, добре оснащені, щоб впоратися з умовами замерзаючи кожну зиму. Фото: Ройс Вільсон

Антикригової цивільного міжнародного авіалайнера може знадобитися від 2000 до 4000 Л антиобледенитель і літаки є певна кількість часу, залежно від погоди — орієнтовно від однієї до 18 хвилин, типу я і з 19 хвилин до трьох годин, для IV типу, за даними Міністерства транспорту Канади — щоб піднятися в повітря, перш ніж рішення зношується і втрачає свою ефективність.

Незважаючи на низькі температури на крейсерській висоті — він може отримати аж до -57 за Цельсієм — лід, що утворився на крила і рули в польоті не було великою проблемою для сучасних пасажирських літаків, частково з-за швидкості, так як більшість сучасних далекомагістральних реактивних лайнерів круїзу близько 900км/год і лід просто не на тих швидкостях. Крім того, там просто не вистачає вологи в повітрі вище близько 24000 футів (і більшість реактивних лайнерів круїзних вище 30000 футів) для льоду у вигляді.

Є ще резервний варіант, на всяк випадок, проте — антіобледенітельние нагрівачі вбудовані в передній крайці крила більшості комерційних повітряних суден; як правило, працювати від тепла вихлопних газів двигуна або, у випадку з Боїнг 787 "Дрімлайнер", спеціальних електронагрівальних елементів і матеріалів в крило по передній крайці.

Працівники повинні завдати ряд різних рішень на літаки, щоб переконатися, що вони безпечні для польотів. Фото: Ройс Вільсон

Хоча вона рідко йде сніг у будь-яку точку материка Австралія, у нас є значний науковий присутність в одному з найхолодніших місць планети — Антарктида.

Повітряне сполучення компанії Skytraders укладено договір на обслуговування Австралійська Антарктична служба станції на замерзлому континенті і заступник головного льотчика капітана Гаррі Стадд сказав льодоутворення значну небезпеку для літаків і проблема, компанія постійно враховувати, особливо як в даний час немає можливості обледеніння літаків там

"Немає планера антикригової установки в Антарктиді і використання комерційного застосування рідини проти обмерзання буде екологічно неприйнятно", - сказав він.

“Погода є найбільш істотним фактором у плануванні безпечних польотів в і з Антарктиди, і уникати умов, які можуть викликати обледеніння корпусу літака в польоті або на землі — є основним критерієм у пілота, йти чи ні рішення.

“Рейси не відправляються, ні тривалих наземних зупинок за розкладом, по будь-якому приводу, коли ризик обмерзання може призвести до необхідності наземного зледеніння.

"Skytraders' пілоти мають багаторічний досвід експлуатації як усередині, так і з Антарктиди, і саме ці унікальні знання про те, що у поєднанні з досвідом фахівців з бюро метеорології метеорологи, значно підвищує максимально безпечної експлуатації і запобігання умов, які можуть призвести до обмерзання літаків проблеми".

Незважаючи на той факт, Антарктида є одним з найхолодніших місць на планеті, капітан Стаббс сказав, що крига на літак не було конкретного випадку і був насправді менше ризику, ніж у багатьох інших холодних частинах світу.

"Іноді це також хибна думка, що умови в Антарктиді автоматично призведе до обмерзання умовах, як правило, надзвичайно сухий атмосфера, низькі температури і Skytraders/Австралійська Антарктична служба операційної політики означає, що літак обмерзання ризик набагато нижче, ніж у багатьох інших частинах світу, де ця проблема стоїть як загальних, так і значні", - сказав він.

подробнее )