Туризм

Смертельна аварія поїзда ранить сотні

Знімки показали пожежа, що охопила кілька пасажирських вагонів, які зійшли з рейок на місці біля * Крунстад, 200 кілометрів (125 миль) на північний захід від Йоганнесбурга.

Shosholoza потяги під укіс зовні Kroonstad.@maroelamedia @сервером afriforum @IanCameron23 @HantiO @crimeairnetwork pic.twitter.com/hsq4uuQuWC— Маріус Мюллер (@Marius4060) 4 Січня 2018

"Кількість загиблих зросла до 12", - сказав представник уряду провінції охорони здоров'я Mondli Mvambi сказав, додавши, що, принаймні, 260 людей отримали поранення, двоє з них перебувають у критичному стані.

"Є побоювання, що вони могли б знайти більше органів, як пошук, відновлення та рятувальні роботи тривають", - сказав пан Mvambi.

Медики раніше дав число загинуло чотири людини.

pic.twitter.com/PBrQ3HEoIb— Маріус Мюллер (@Marius4060) 4 Січня 2018

Чорний дим повалив з вагонів лежачи на боці близько до дороги.

Розмовляючи по телефону з місця аварії, залізничні офіційний компанії Leboho Mokhalipha сказав, що команди були копатися в уламках в пошуках якихось пасажирів в пастці всередині.

"Є ще деякі люди всередині тренери — ті, що були у вогні", - сказав Mokhalipha.

Потяг врізався в транспортних засобах в центральній Південній Африці поблизу міста Херманус в провінції вільна держава. Фото: ER24EMS/Твіттер

Деяким постраждалим була надана допомога на місці, інші були доставлені в лікарню, повідомляють місцеві ЗМІ, як непострадавшим пасажирам пішов з-під уламків, багато несли їх багаж.

Новий рік-це напружений період для транспорту в Південній Африці, з залізних і автомобільних доріг, які перевозять пасажирів, які повертаються на роботу після свят.

подробнее )

Іграшку знайшли у ванній кімнаті іскри евакуації аеропорту

Фокс Ньюс і Майамі Геральд доповіді пасажирам і персоналу аеропорту були евакуйовані сектор J близько 8 вечора, після того, як співробітник зауважив, що був в кінцевому рахунку сповнений рішучості бути іграшковою гранатою в сумці в одному з дамської кімнати.

"Так, як гранати, ви бачите в мультфільмах," чи Коварт з Майамі-Дейд аеропорту сказав Геральд.

"Але ви повинні зрозуміти, коли щось, що має потенціал до кінця ще один спосіб закінчується, ти розумієш, що сьогодні гарна ніч."

На додаток до сектор J, влада евакуювала кілька найближчих терміналів у північній частині аеропорту, повідомляє CBS Майамі.

Частини аеропорту Майамі були евакуйовані після того, як іграшка була знайдена в туалеті. Файл зображення. Картина: nexxtpress.de

Апарат був врешті-решт знайшли, щоб бути інертним, і приблизно через півтори години, влада дозволила пасажирам, щоб знову увійти в аеропорт. У загальній складності було затримано близько семи рейсів, повідомляє WCBV.

"Дякую вас сьогодні ввечері за ваше терпіння," співробітники аеропорту написав у Твіттері після інциденту. "Охорона і безпека завжди в першу чергу."

Між тим, поліція повідомила Вісник це було досі "незрозуміло", хто поклав сумку і/або іграшкової гранатою у ванній, але влада нині розслідують.

"Було б спекуляції на даний момент, щоб визначити, чи є товар новинкою, що, можливо, дитину залишили у ванній або хтось більш шкідливим пз", - сказав Коварт в заяві, отриманих за CBS Майамі.

Ця стаття спочатку з'явилася на Fox News і була опублікована тут з дозволу.

подробнее )

Експерт нудьги про те, як тримати дітей зайняті на рейсах

Але якщо врахувати, наскільки нудно і дратівливий і погано поводяться дорослі можуть бути під час далеких польотів, ми навряд чи можемо звинувачувати їх.

На думку психолога і фахівця нудьги, він приймає саме 49 хвилин і 47 секунд, перш ніж дитина молодше 12 починається з того, що все-надто знайомий клич "ми там ще?".

Доктор Сенді Манн з британського університету Центрального Ланкаширу придумав ці часові рамки — охрестили "приватне нудьги дитина" — після вивчення гри 90 дітей у віці від шести місяців до 11 років.

І тепер вона співпрацює з Емірейтс запропонувати консультацію для батьків про те, як зберегти своїх дітей зайнятими протягом тривалого рейсом.

Психолог працював з 2000 британських батьків дітей у віці до 12 років, щоб вивчити види діяльності, які тримали діти займаються.

Вона також оцінив, які популярні методи для батьків тримати дітей зайняті і тихо на рейси з дозволяючи їм грати з телефону або планшета, через прямий підкуп — насправді працював для різних вікових категорій.

Планшет або телефон може працювати на деяких дітей, але батькам потрібно змішати його з іншими категоріями діяльності, щоб тримати дітей зайняті і щасливі довше.

"Батьки дітей у віці від трьох до чотирьох почнете, щоб знайти, що це [час], коли їх діти фізично дуже активні, здобуття незалежності і коли вони потрібні більш складні речі, щоб розважити їх, ніж вони зробили, коли вони були молодшими," сказав д-р Манн.

"Наприклад, 'електронна няня' [телефонах і планшетах], в той час як популярне для польоту, може не працювати для всіх вікових груп і батькам дітей молодшого віку, знайдуть, що вони мають меншу Тривалість концентрації уваги для цього, ніж старі.

"Розбиваючи ця пасивна активність для активних або творчих перестануть дітям стає нудно, неспокійним і руйнівним'.

Доктор Манн говорить, що існує п'ять різних видів діяльності, а також батьки дітей віком до 12 років повинні бути спрямовані на грамотне поєднання всіх п'яти категоріях, щоб тримати їх діти зайняті, щасливі і спокійно під час далеких перельотів.

Не ідеальна ситуація.

Ці категорії є:

• Пасивні заходи: перегляд фільмів та прослуховування музики

• Активної діяльності: ходьбі вгору і вниз по проходу, граючи з колодою карт

• Творчі заняття: малювання, розмальовки

• Сенсорні дії: дає їм що-небудь поїсти або випити

• Інтерактивні заняття: читання і розмовляти з ними.

"Дуже маленькими дітьми не потрібні дуже складні іграшки для подорожі в літаку і буде найбільш потішило те, що її оточує, включаючи людей і їхніх батьків", - сказав доктор Манн.

"Це може бути 'я бачу', в той час як регулярні прогулянки по проходу гарні для малюків, для тренувань і для попереднього малюків, щоб візуально змінити навколишній простір. Не забувайте співати та інтерактивні ігри, як хованки теж великі.

“Дітям старшого віку можна давати прості матеріали, такі як зошити і ручки, книги, головоломки і комікси. Переконайтеся, що вони беруть все ламається так часто ходити вгору і вниз по площині і спробуємо обмежити пасивного перегляду як і ви, можливо, дому.

"Не бійтеся їх нудьзі, залишили їх власних пристроїв з декількома основними матеріалами, вони знайдуть способи, щоб привернути їх мізки'.

подробнее )

Кінець епохи для безмитної торгівлі на рейсах qantas

Але, схоже, у минулому — на рейси авіакомпанії qantas, принаймні. І він закінчується в останній день цього року.

Авіакомпанії qantas буде закривати його в польоті безмитної торгівлі сервісу, включаючи його в небо каталог магазинів, з-за зниження інтересу до характеристика.

Lenelle Вільямс з Абингдона послуг політ, який був законтрактований, щоб контролювати і qantas в польоті безмитно операції, підтверджені виключення можливості торгувати TRBusiness публікації.

"Я можу підтвердити, що "Квантас" ухвалили рішення припинити їх традиційне розміщення на борту дьюті-фрі, і є можливість перебудувати свої роздрібні канали у відповідь на зміни споживчого попиту і в роздріб-купувати картини," сказала вона в заяві.

"Принесення в небо безкоштовні торгові мита перестануть з 1 січня 2018 року, з останнього рейсу, вилітає в австралійські порти на 31 грудня 2017 року."

Покращений безмитного шопінгу в аеропортах, частково через зниження інтересу в польоті безмитної торгівлі.

Рішення відбувається з-за глобального зниження безмитної торгівлі в останні десятиліття, а також магазини безмитної торгівлі в аеропортах.

Але це також пов'язано із збільшенням конкуренції з боку інтернет-магазинів, таких як Amazon, який цього тижня стартував в Австралії.

"Якщо ви подивитеся на те, що відбувалося в Австралії в роздріб, за останній рік або два, був великий тиск на рітейлерів з онлайн замовлення" Альфа рейсу маркетингу та безмитної генеральний директор Пат Осборн розповів подорожувати роздрібна публікації DFNI онлайн.

“Недавній запуск Amazon в країні є яскравим прикладом.

"Шлях літаки налаштовуються в ці дні, вони отримують менше камбуз простір, щоб покласти більше їжі і води, і тому подібне".

У липні, незаймана Австралія запустила свій власний бортовий дьюті-фрі обслуговування на рейсах між гонконгом і Мельбурні, а потім продовжив його до рейси між Австралією і Лос-Анджелес.

Що сервіс пропонує "великий потенціал", - підкреслив Осборн.

подробнее )

'Готель Північної Кореї долі' може, нарешті, відкрити

Нові знімки з 105-поверховий готель Рюген у Пхеньяні зображують будівельні вантажівки, оточуючих піраміду будівлі, а також кілька інших будівель, Фокс Ньюс повідомляє.

Туристичні фотографії недавно з'явилися, показуючи крани навколо готелю.

В готелі обійдеться приблизно в $704 млн на сьогоднішній день, але для розміщення одного гостя, незалежною пресою.

Хмарочос був, нарешті, представила в цьому році після того, як у стадії будівництва протягом майже 30 років, хоча двері залишаються закритими.

Проект розпочався у 1987 році під час правління Кім Ір Сена Північна Корея засновника і "вічного президента". Однак голод 1990-х років і економічного краху в 1992 році змусили проект закрили через брак коштів.

Ця фотка зроблена на цьому тижні показує світ повернувся в готель "дум" https://t.co/Egkg0yaLfJ pic.twitter.com/JUMDPkLV9t— ПК новини (@nknewsorg) 17 серпня 2017 року,

У грудні 2016 року відвідувачі повідомили, що бачили сліди діяльності в будівлі вперше за роки, коли з'явилися вогні, щоб бути в готелі.

Блискучим скляним фасадом трикутної будівлі було завершено в 2011 році, але залишається загадкою, коли готель буде відкритий для бізнесу.

Піраміди-подібний, 105-поверховий готель Рюген в Пхеньяні, Північна Корея. Фото: AP фото/групи корі

ПХЕНЬЯН БАЧИВ, ЯК НІКОЛИ РАНІШЕ

Безстрашний телеоператор взяв в небо, щоб дати вражаючий погляд на один із найбільш закритих міст світу.

Арам Пан сів на надлегких літальних апаратах у фільмі над північнокорейської столиці Пхеньяна — і показав пейзаж химерних будівель, які б не виглядати недоречно в науково-фантастичному кіно.

Пан, з Сінгапуру, була надана ексклюзивна можливість прийняти своє обладнання на політ над містом, знімаючи з 360° камеру і клацати звичайні фотографії, по сонцю.

В результаті виходить дійсно унікальний вид на столицю Північної Кореї бачили з усіх ракурсів, демонструючи все, від сучасних нових будівельних таємних штаб-квартирі правлячої партії.

“Це почалося з моєї першої поїздки в серпні 2013 року. Це подорож дійсно порушувало мій інтерес, як я побачив поруч з ними, що ніхто не цікавиться," Пан сказав НК Новини.

“Звичайному житті відбувається все навколо, що, здавалося, затьмарили розповідь про Північній Кореї бути страшне місце. Я просто вирішив, чому б не показати людям те, що я бачу?"

Арам Пан захопили стадіон першого травня, колосальна споруда, побудована в 1989 році і реконструйований в 2014 році, який вміщує 150 000 чоловік. Фото: новини НК/Арам Пан

Арам Пан знято Пхеньян від надлегких літаків з 360-градусною камерою. Фото: новини НК/Арам Пан

Він вважає, що його спокійне ставлення до життя в Північній Кореї допомогла йому відкрити двері в завідомо Приватна режиму.

"Можливо, це тому, що я не бачу їх як жахливих людей, всі думають, що вони і я думаю, вони відчувають, що," сказав він.

“Я вважаю, що дружелюбніше мене, тим більше, вони, природно, розкрити себе для мене. Є стара приказка, 'лагідна відповідь гнів відвертає, а образливе слово збуджує лють'.

“Я запитав, якщо я міг би захопити місто з повітря — коротше. Після того, як був отриманий спільних зусиль з боку Національної Адміністрації туризму Кореї і міжнародної туристичної компанії згоду і мій рейс був влаштований."

На відео видно яскраві багатоповерхівки, що лінії головних вулиць, з тьмяними, низькі будівлі за ними. Фото: новини НК/Арам Пан

Деякі з химерних будівель не виглядати недоречно в науково-фантастичному кіно. Фото: новини НК/Арам Пан

Однак, не всі його картини вислизнуло від уваги Кім Чен Ина горезвісні цензори це.

“Там був хлопець, там, щоб пройти весь матеріал, який я знімав. Там були кілька фотографій, на яких він видалений. Я б сказав, що я тримав 90 відсотків того, що я застрелив", - сказав він.

“Північні корейці були дуже пишаються своїм містом і патякали зі мною про те, що я побачив і що мені сподобалося. Навіть хлопець, який видалив моє фото було дуже в розмову".

Тому що натискання на кнопку спуску затвора цифрової дзеркальної Пролітаючи над Пхеньяном набагато більше задоволення, ніж з допомогою дрона і застряг на землі. #bucketlist #northkorea #InsideNorthKorea #aerialphotography pic.twitter.com/vxpywv6n7T— Арам Пан (@arampan) 18 жовтня 2017

— З Сонцем і Фокс Ньюс.

подробнее )

Літак застряг на скелі після занесення від злітно-посадкової смуги в Туреччині

Рейс авіакомпанії Pegasus стали знімати плавно від столиці Анкари і приземлився в Трабзоні, але викотився за межі злітно-посадкової смуги в аеропорту "Північний". Ніхто не був поранений або убитий в посадці.

Пегас авіакомпанії Боїнг 737 пасажирський літак лежить на мілину в аеропорт Трабзон на узбережжі Чорного моря. Фото: АFР

Драматичні образи від телекомпанії Ен тюрк показали літак, небезпечно звисають з обриву в декількох метрах від Чорного моря, його колеса застрягли в багнюці.

Інші картинки з інформагентство Dogan показав диму, що виходить з захопленого літака.

Пегас, Авіакомпанія підтвердила у своїй заяві в неділю обійшлося без травм серед 162 пасажирами на борту, а також два пілоти і чотири екіпажу після того, як вони були евакуйовані.

Більше фото події Боїнг 737 компанії Pegasus в Трабзоні, Туреччина. #PC8622 фото @AirlineHaber pic.twitter.com/kiqAr98XC0— Турецький Повітря Новини (@AnalystTK) 14 Січня 2018

Причини інциденту не відомі, але розслідування йде повним ходом, губернатор Трабзона офіс сказав.

Один з пасажирів, Фатьма Gordu, паніка почалася на борту під час приземлення.

“Ми накренилася на бік, спереду донизу, а ззаду літак був вгору. Виникла паніка, люди кричали, кричали," вона сказала державне інформаційне агентство anadolu.

Авіакомпанія Pegasus викотився зі злітно-посадкової смуги в аеропорту Трабзона. Нові фотографії при денному світлі показує Боїнг 737 поруч з морем. Фотографії від різних турецьких ЗМІ. pic.twitter.com/KB4hAZiIE9— Турецький Повітря Новини (@AnalystTK) 14 Січня 2018

Аеропорт був тимчасово закритий до відкриття в неділю.

подробнее )

Одержимість вентилятор ТБ-це наступний рівень

Керрі Бредшоу ганку, на секс у великому місті стала такою популярною туристичною визначною пам'яткою, що в реальному житті господарям довелося вдатися до спорудивши ланцюг по сходах з табличкою з нагадуванням затятими фанатами, що люди насправді жили там, закликаючи їх не порушити.

І натовпи туристів в Ісландію мчав так швидко після "ігри престолів" придбав прихильників, що величезна кількість відвідувачів розвалює країну тендітна екосистема.

Для країни з населенням трохи 335,000 себе близько 2,3 млн. туристів, озброївшись селфи палиці буде похід через Ісландію в цьому році, за прогнозами.

Але цей фан-фільм бере її любов як великий, так і малий екрани на наступний рівень.

Гамбурзький блогерів-мандрівників, Андреа Давид, отримав культ після її власного в соціальних мережах — відстеження точного місцезнаходження сцени з телевізійних шоу або фільмів і зіставлення їх із кадри з шоу.

Своїй сторінці в Instagram, фільм сайт tourismus (німецька мова для туризму), описує її як "фільм виродок" і "подорожі блогера", який "вивчає світ сцена за сценою". Вона також веде блог з однойменною назвою. І це досить розумно.

Вона відвідала Ісландію і Хорватію за "гру престолів", США для Голодні ігри та Ірландії "Зоряні війни" — просто назвати декілька.

Все, що я хочу на Різдво-це... сніг!

подробнее )

Молодіжні поїздки роздавлений їздити-на косарки

Друзі називають "сильною жінкою", Дженніфер Якщо це останній рюкзаком, щоб померти під час роботи на австралійській фермі після того, як вона була розчавлена їхати на газонокосарку.

8 грудня, мс Коля і чоловіки були на поїздки-на косарки, коли він зійшов з пагорба і почепив її під ним.

Аварійні служби кинулися у власність Макдоннелл RD в Тамборин-Маунтін, але вона померла на місці.

Мс Коля, Лейпциг, Німеччини, працював на фермі авокадо на Голд-Кост на другий рік, робоча віза.

Програма, яка бачить тисячі іноземців подорожі у віддалених і сільських районах, щоб працювати на фермах за рік в Австралії, стає все більш спірним після серії нещасних випадків зі смертельним результатом і вбивств.

Виступаючи в Брісбені раз, один з мс Коля кращі друзі, Матіас, сказала, що вона "збагатила" своє життя.

"Вона була моєю найкращою подругою протягом 10 років, і вона супроводжувала мене через хороші і погані часи", - сказав він виданню.

“Вона була єдиною, хто дав мені силу та мотивацію не здаватися знову і знову в унікальний спосіб, який я ніколи раніше не бачив.

“Вона дійсно значив (а) для мене багато і з звісткою про її смерть я напевно втратив частину мого життя ... але вона навчила мене бути бійцем і це те, що я дякую її (по). Я буду пам'ятати її як сильну жінку, а той, хто збагатив моє життя, і я щасливий і гордий, що зустрів її".

Дженніфер Коля помер після того, як вона була розчавлена їздити-на косарки

Здоров'я і безпеки на робочому місці Квінсленда сказав, що розслідування смерті мс Коля триває і буде підготовлена доповідь для слідчого.

Смерть мс Коля-це ще одна трагедія забрудненість спірний молодіжні поїздки австралійської промисловості.

У серпні минулого року 20-річна Міа Айлифф-Чун був зарізаний французький backpacker в Північному Квінсленді під час роботи за другий рік візи.

Ще один турист, 30-річний Томас Джексон, теж був убитий, намагаючись захистити Мію, як вона була кілька разів ударив ножем.

У березні, мама Міа Роуз почала атакувати другий рік в Австралії робоча віза святкова програма.

У статті для телеграфу Великобританії, мс Айлифф-Чун сказав, що візовий програма "так сильно запущений, він часто становить трохи більше сучасного рабства для цих молодих дорослих".

"Скажемо прямо, вони експлуатуються в проведенні австралійців брудний, безпечних для них роботи, в самих віддалених і негостинних районах цієї величезної країни", - написала вона.

подробнее )

Рубати, щоб зменшити авіаквитки

Просто як qantas оголосила свій новий Дрімлайнер флот буде підключатися Австралії в Європу прямі вперше, літаючі з Перта в Лондон, аналіз програми Skyscanner Австралії показав, мандрівники можуть врятувати деякі серйозні готівкові гроші, угробивши прямі маршрути на користь зупинки.

Він каже, що додавши всього одну зупинку — і вибір правильного простою може привести до економії до 50% на популярні австралійські мандрівники.

Замість безпосадочний переліт з Перта в Лондон — який буде починатися від $2270 за квиток економ на рейс — ви можете зробити зупинку в Бангкоку і платити лише $806, згідно з даними на сайті Skyscanner.

Новий квонтас' Дрімлайнер флоту, відбулася минулого місяця, буде підключатися Австралії в Європу прямі вперше. Фото: АПУ зображення/Квантас, Брент Уїнстон

Якщо ви летите з Сіднея до Лондона і зробити зупинку в аеропорту Делі, ви могли б заощадити понад $1000 на зворотний рейс. Середня ціна польоту (який включає в себе зупинки, тому що немає прямих рейсів з Сіднея) становить 1679 доларів. Але політ через Індію буде тільки встановить вам назад близько 607$.

Але Ви не повинні йти так далеко, щоб побачити економію. Прямий рейс з Сіднея в Бангкок коштує в середньому 673$, а в тому числі зупинка в Сінгапурі подешевшало на 49 відсотків до $332.

Або летите в Гонконг з Сіднея з проміжною зупинкою в Куала-Лумпурі дозволить вам заощадити близько 300 доларів, при цьому зворотний квиток коштує всього лише 346$.

Мельбурн в Гонконг через Куала-Лумпур той же. Ви можете заощадити близько 300 доларів, що майже половини вартості польоту, угробивши прямий маршрут.

Або ви можете заощадити майже 700 $летять в Лос-Анджелес з Мельбурну з пересадкою в Гуандуні, Китаї.

У Сіднеї жінка Іві Фаррел, економія, безумовно, варто. Вона нещодавно повернулася від 18 місяців подорожі по Азії з її семирічна донька, Ем, і сказав, що вона врятувала тисячі на рейси роблячи Піт-стопи.

“Ми всі разом врятували тисячі, тому що ми врятували кілька сотень доларів кожен раз, коли ми зробили це. Ми іноді вдвічі зменшили свої витрати на переліт просто витрачати час на посадку", - сказала вона новини.ком.ау.

"Рейси, які відправляються прямо до місця призначення завжди більш дорогі, тому якщо ви можете знайти маточину тоді ви взагалі збираєтеся бути в змозі отримати його дешевше, тому що ви можете підключити два бюджетних авіакомпаній."

Вона вважає економії на фактичні витрати на поїздки і витрачати на спогади у мети, це і їжаку зрозуміло.

“Це означало, що ми могли б заощадити гроші і витратити їх, коли ми потребували в ньому на що-небудь приємне. ЕМ любить тролів, і це зазвичай трохи дорожче, але якщо ми можемо заощадити гроші на перельоти витрачати час в аеропорту пересадки, то це ніч у розкішному готелі, коли мені потрібно відпочити від туризм або відвідування мотузкового парку для доньки. Ви не відчуваєте, як ви дійсно злому в бюджет".

Найбільше, пані Фаррелл каже, що це не так погано, як ти думаєш, — і вона провела багато ночівель в аеропорту з маленькою дитиною.

“Це насправді не так погано, як здається. У більшості аеропортів є щось відкрите — магазини чи кафе або ресторани", - сказала вона новини.ком.ау.

“ЕМ спить або на візку або в рюкзаку чи на дивані в Старбаксе. Здебільшого, ми залишаємося в Старбаксе, тому що коли все закриваються ввечері, Старбакс залишається відкритим. Ми називаємо це готель Старбакс.

Вони спали в аеропорту.

“Деякі аеропорти, такі як Сінгапур, також є купи, щоб зробити. Є басейн, кіно, зона метелик, купи магазинів, ресторанів і кафе.

"ЕМ думає, що це так весело, як це маленьке пригода для неї."

подробнее )

Кращий політ у моєму житті було

Це висока похвала виходить від виконавчого директора комп'ютерного гіганта компанії Intel Брайан Кржаніч після стрибків на борту нового літака з різницею, під назвою Volocopter.

Унікальна перспективних літальних апаратів є одним з перших пасажирських безпілотників у світі, щоб піднятися в небо. Він може управлятися пілотом і літати на свій власний, є джойстик і повністю працює на електриці.

Безпосередні переваги Volocopter вражають: Прощай турбулентності, зануди листівки і аеропорт черги. Привіт абсолютно новий спосіб пересування.

Політ майбутнього, Volocopter. Картина: Volocopter.com

Так як це бойовий ефект турбулентності? На думку конструкторів: “технологія Volocopter використовує Інтел ... (а) плавність польоту включений десятки мікропроцесорів моніторингу навколишнього середовища для турбулентності, вітру і т. д. і посилає сигнали в мілісекундах з роторами.

"Вони можуть реагувати і виконувати найменші корективи миттєво (використовуючи) свої батарейка електродвигунів".

У Volocopter, який має 18 диски і більше 100 мікропроцесорів, побудований, щоб залишитися в повітрі, якщо стикаються з безліччю невдач.

"У традиційному вертоліт, якщо один компонент вздовж всієї трансмісії не вдається, ви знаходитесь у глибокій біді" Volocopter генеральний директор Флоріан Рейтера, який у партнерстві з Intel, розповів межі.

“Ми в значній мірі торгуються на всю механічну складність сучасних вертольотів для електронних складності, які набагато більш легкий, більш потужні, і набагато дешевше, сьогодні. І ми думаємо, що цей автомобіль може бути побудований таким чином, що так само безпечно, як пасажирський літак, в якому він повинен бути, щоб бути застосовані в масштабах мегаполісів у всьому світі".

Це також дуже тихо, набагато тихіше, ніж стандартні вертольоти.

Вгору, вгору і геть. Картина: Volocopter.com

У Volocopter зазнав безліч випробувальних польотів у Дубай — де можна сподіватися, що вона стане частиною пілотної програми на початку 2020-х років. Вона також має дозволів на польоти в Німеччину.

Він зробив у минулому місяці свій перший політ в залі виставки в Німеччині, і тільки минулого тижня компанія Intel завершила свій виступ на шоу споживчої електроніки в Лас-Вегасі на літак по сцені.

Імовірно, пасажири зможуть літати на незвичайних Дронов за кілька років.

Зворотний бік? На жаль, це тільки в змозі літати протягом півгодини до сих пір, або просто 27км — зі швидкістю 50км/год — так це тільки для коротких поїздок. Він сподівається, що технологія скоро покращиться, для забезпечення тривалого перельоту.

подробнее )